۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۵۰

نماینده مردم کرج در مجلس:

مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از آب سد طالقان سهم داشته باشد

مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از آب سد طالقان سهم داشته باشد

کرج – نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم فراهم شدن همه امکانات لازم برای اسکان در واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد گفت: لازم است این واحدها هم از آب سد طالقان سهم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز اکبریان بعد از ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست در کرج برگزار شد، افزود: بسیاری از متقاضیان واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد را خانواده‌های کم‌بضاعت تشکیل‌ داده‌اند و این خانواده‌ها به امید خانه‌دار شدن، پول خریدن واحد مسکونی را به سختی فراهم کرده‌اند درحالیکه این واحدها آب ندارند.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از آب سدهای استان البرز به تهران منتقل می‌شود درحالیکه واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد سهمی از این آب ندارند که این امر نیازمند پیگیری برای اختصاص آب کافی به این واحدها است.

نماینده مردم کرج اظهار کرد: تامین آب شرب تهران به کمک سدهای استان البرز هیچ اشکالی ندارد اما در کنار آن باید استان البرز به ویژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد هم از این آب سهم کافی داشته باشد.

اکبریان از خشک شدن بخشی از باغات در نتیجه انتقال آب از سد امیرکبیر به تهران به عنوان یک مشکل دیگر یاد کرد و رسیدگی و اتخاذ تهمیدات لازم در این زمینه را ضروری دانست.

وی افزود: حیات انسان به آب وابسته است و فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه آب و استفاده درست از آن باید با جدیت با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط دنبال شود.

سازمان حفاظت محیط زیست برای استقرار صنایع در پیام همکاری کند

نماینده مردم کرج در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام نیازمند حمایت برای استقرار صنایع است و همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها از جمله سازمان حفاظت محیط زیست باید در این خصوص همکاری کنند.

اکبریان ادامه داد: یکی دیگر از ضرورت‌های زیست‌محیطی، اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکل گردو غبار در استان البرز است که امیدواریم سازمان حفاظت محیط زیست هم در این خصوص همکاری کند.

وی یادآور شد: استان البرز نوپا است و از بسیاری امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز برخوردار نیست ضمن اینکه جمعیت این استان در حال افزایش است که این امر، لزوم افزایش حمایت‌ها و همکاری‌ها را افزایش می‌دهد.

کد خبر 2926692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha