۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵

۳۸ اثر در دومین روز از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اجرا می شود

۳۸ اثر در دومین روز از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اجرا می شود

سنندج- ۳۸ اثر در دومین روز از جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در بخش های ملل، مرور، جنبی، آزاد و آیینی اجرا می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ۳۲ اثر در نخستین روز از جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در بخش های ملل، مرور، جنبی و آزاد اجرا شد و ۳۸ اثر هم امروز در دومین روز از برگزاری این جشنواره به اجرا در می آیند.

اجرای نمایش ها از ساعت ۱۰ صبح در ۱۴ نقطه از پیش تعیین شده آغاز می شود که از جمله این نمایش ها می توان به آخرین لالایی مادر به کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد، زائر به کارگردانی محمد حسین شکرگزار از کرج، سونامی جوراب به کارگردانی هیوا اسدبیگی از سقز و عصریخبندان به کارگردانی نرگس خاک کار از ملایر اشاره کرد.

اجراهای بعدازظهر هم از ساعت ۱۵ شروع می شود و تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه اجرای نمایش ها به طول می انجامد.

از دیگر نمایش هایی که امروز اجرا می شوند شامل آیین های گامرون اثر مرضیه آزادی خالص، ژست اثر فرامرز قلیج خانی، زندگی اثر امیرحسین شفیعی، آوای بهاری به کارگردانی زهرا مریدی، دیگه هیچی نمونده اثر احمد صمیمی از تهران و فرشته ماهی ها در خاک اثر علی عمرانی از ورامین است.

ثر ... نخ اثر علی کشاورز از نظرآباد، گاو به کارگردانی مجید یاراحمدی از تهران، دختری برآب خروشان اثر مهدی صالح یار از مرند، کارخانه تغییر هویت اثر محمد حسین رجبیان از فسا، داهول اثر علی قاضی از مسجد سلیمان، هست ولی کم هست به کارگردانی امیر امینی از لاهیجان از دیگر آثاری است که امروز اجرا می شوند.

نمایش های بخش ملل هم که امروز اجرا می شوند شامل برزخ کار مشترک ایران و یونان به کارگردانی رحیم عبدالرحیم زاده، تسیراکت به کارگردانی داداش اف از آذربایجان و ملاقات به کارگردانی  fusco :D است.

کد خبر 2927373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha