۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۴

پل لگوئن:

ایران معیارهای تیم بزرگ را دارد/ برای گلزنی راه حل جادویی ندارم

ایران معیارهای تیم بزرگ را دارد/ برای گلزنی راه حل جادویی ندارم

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان اعلام کرد احترام زیادی برای تیم ملی ایران قائل است زیرا از کیفیت این تیم اطلاع کاملی دارد. وی همچنین گفت: تلاش می‌کنیم بهترین عملکردمان را در بازی با ایران ارائه کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، پل لگوئن در نشست خبری پیش از دیدار عمان برابر ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی بزرگی پیش روی‌مان است. می‌دانیم بازیکنان ایران و همینطور سرمربی این تیم چه کیفیتی دارند. حریف فردای ما تمامی معیارهای یک تیم بزرگ را دارد. این تیم بازیکنان با تجربه و با قدرتی دارد و  احترام زیادی برای ایران قائل هستیم اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم تلاشمان را کم کنیم. بر عکس، همه هدفمان این است که بهترین عملکردمان را برابر ایران ارائه کنیم.

وی درباره شناختش از تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: ما این تیم را به خوبی می‌شناسیم. فیلم بازی‌های ایران را دیده‌ایم. باید با تواضع برابر ایران به میدان برویم و حق نداریم که برابر این تیم مغرور باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در پاسخ به این پرسش که درباره بازی‌های برگشت چه فکر می‌کنید با خنده؟، یادآور شد: ما قدم به قدم پیش می‌رویم. اکنون بازی برابر ایران پیش روی ما قرار دارد. برای ما بازی با تیم عالی ایران مهم است چرا که بازی کلیدی در گروه به حساب می‌آید.

لگوئن درباره عملکرد عمان در بازی با سوریه و اینکه آیا این تیم میتواند فردا همان کیفیت را برابر ایران ارائه کند، خاطرنشان کرد: نمی‌شود بازی‌ها را با هم مقایسه کرد. بازی‌های دوستانه و رسمی شرایط متفاوتی دارند. ما در بازی‌های گذشته در خط حمله شرایط خیلی خوبی نداشتیم اما روی این موضوع کار کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: البته این را هم می‌دانیم شرایط همیشه آنطور نمی‌شود که می‌خواهیم. ضمن اینکه راه حل جادویی هم برای گلزنی سراغ ندارم. می‌دانم که باید به خوبی حمله کنیم. من با بازیکنان نزدیک هستم و با آنها زیاد صحبت کرده‌ام. انتظار دارم آنها هم در بازی‌های سخت مانند آنچه فردا پیش رویمان قرار دارد خودشان را نشان دهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در پاسخ به این سوال که آیا حضور ایران در رتبه نخست آسیا و همچنین داشتن بازیکنان پرتعداد بین‌المللی کار را روی تیمتان فشار ایجاد نمی‌کند، گفت: امیدوارم که این اتفاق نیفتد. ما به خوبی از شرایط حریف‌مان اطلاع داریم و احترام زیادی برایشان قائل هستیم. بار دیگر حرفم را تکرار می‌کنم، ما تلاش می‌کنیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.

کد خبر 2935424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha