۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۲۱:۲۶

معاون عمرانی استانداری قزوین:

برگزاری انتخابات نظام مهندسی قزوین همراه با شور و شعور باشد

برگزاری انتخابات نظام مهندسی قزوین همراه با شور و شعور باشد

قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین با صدور پیامی خواهان مشارکت حداکثری همراه با شور و شعور در انتخابات نظام مهندسی ساختمان قزوین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی با صدور پیامی اعضای جامعه بزرگ مهندسین استان را به حضور و مشارکت حداکثری و پرشور و شعور در انتخابات قزوین دعوت کرد.

در بخش هایی از این پیام آمده است: امروزه صنعت ساختمان جایگاهی ویژه و اساسی در اقتصاد و رونق تولید در عرصه اقتصاد محلی و ملی ایفا می کند و به همین دلیل تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و حسن اجرای مقررات مربوط به این صنعت در قالب رفتار مجموعه نظام مهندسی ساختمان، می تواند تأثیرات مستقیمی بر رونق و رکود این بخش صنعت در کنار سایر  سیاستگذاری های کلان کشور به همراه داشته باشد.

حبیبی با اشاره به جایگاه نظام مهندسی در بازار ساختمان کشور ذکر کرده است: نظام مهندسی ساختمان باید با توجه به جایگاه خود در بازار ساختمان و اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی نقش آفرینی کرده تا مسائل فنی در ساخت و سازها بمنظور ارتقای ساخت و سازها و تضمین امنیت شهروندان برای استفاده مطمئن از این کالای اقتصادی گرانقیمت و نیاز عمومی رعایت شود.

حبیبی تصریح کرد: نقش نظام مهندسی در طراحی، محاسبات برای جلوگیری از تحمیل هزینه های غیرضرور در ساخت مسکن، اجراء، استفاده از مصالح ساختمانی و نظارت بر مجریان ذیصلاح بسیار مهم و اساسی است.

معاون عمرانی استانداری قزوین در پایان این بیانیه با برشمردن ثمرات برگزاری سالم و پرشور این انتخابات برای استان بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی ساخت و سازو کنترل ساختمان و پروژه های عمرانی در سطح استان برای نیل به توسعه پایدار شهری از ثمرات برگزاری سالم و پرشور این انتخابات خواهد بود.

کد خبر 2935754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha