۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۸

شناسایی ۱۴ برند آبلیموی تقلبی در بازار

شناسایی ۱۴ برند آبلیموی تقلبی در بازار

رئیس سازمان ملی استاندارد از شناسایی ۱۴ برند آبلیموی تقلبی در بازار خبر داد و گفت: تولید و عرضه محصولات آبلیموی این برندها در بازار ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نیره پیروزبخت امروز در جمع خبرنگاران گفت: برندهای آبلیموی همنوش، دست چین، رازقی، زیبنده، ترش مزه، ناجی، سپنتا، بهینه نوش، هرمود، میگلی، تزرو، چینود، شط و حاسب تقلبی و تولید و عرضه آن در بازار ممنوع شده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد اظهارداشت: این تقلب در محصول زعفران نیز مشاهده است و اخیرا زعفرانی تقلبی با جعل علامت و برند یکی از بهترین صادرکننده های زعفران مشهد کشف کردیم که دو کارگر در اتاقی کوچک تولید می کردند.

وی با بیان اینکه نیمی از بخاری های مدارس قابل استفاده است و بقیه باید اصلاح یا تعویض شود، افزود: پارسال با بررسی استاندارد بخاری های مدارس در برخی استان‌ها، به این جمع بندی رسیدیم و گزارش خود را به وزارت آموزش و پرورش ارسال کردیم و این وزارتخانه اقدامات اصلاحی را آغاز کرده است.

پیروز بخت اضافه کرد: بررسی دوره ای وضع بخاری ها، کپسول‌های سی ان جی و آسانسورها که با ایمنی مردم ارتباط دارد، از دغدغه های ما است اما متاسفانه وظیفه ما نیست و فقط در صورت درخواست دستگاه های مربوط می توانیم همکاری کنیم.

کد خبر 2937155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha