۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۸:۴۴

وزیر آموزش و پرورش:

خانه معلم قائمشهر تکمیل می شود

 خانه معلم قائمشهر تکمیل می شود

قائم‌شهر- وزیر آموزش و پرورش از ساخت و تکمیل خانه نیمه‌کاره معلم قائم‌شهر پس از سالها رکود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر فانی دوشنبه‌شب در جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر اظهار داشت: دولت یازدهم با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای مواجه بود و با توجه به اینکه قیمت هر بشکه نفت از ۱۲۰ دلار به ۴۰ دلار رسید و درآمدها کاهش پیدا کرد ولی تورم ۴۳ درصدی در طی دوماِ گذشته به زیر ۱۴ درصد رسید.

وزیر آموزش و پرورش به ثباتی که در حوزه اقتصادی و امنیتی کشور ایجادشده، اشاره کرد و گفت: با وضعیت مناسبی که در خارج از کشور داریم دیگر اسلام هراسی و ایران هراسی وجود ندارد.

 فانی با تقدیر از اقدام نمایندگان در تصویب کلیات بحث برجام، تصریح کرد: توافق‌نامه‌ای که در حوزه هسته‌ای شکل گرفت حق حاکمیت ایران را در حوزه صلح‌آمیز بحث هسته‌ای به اثبات رساند و امیدواریم این توافق‌نامه آثار مثبت رشد اقتصادی کشور و اشتغال‌زایی جوانان را به ارمغان بیاورد.

 وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات بسیار خوب در حوزه بهداشت، ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش نقشه راه سند تحول بنیادی، تدوین و در برنامه ششم و هفتم توسعه، اجرای آن را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

فانی از تکمیل طرح نیمه‌کاره خانه معلم شهرستان قائم‌شهر خبر داد و تصریح کرد: هر میزان اعتباری که منابع استانی و خیرین برای تکمیل خانه معلم بگذارند ما هم به همان اندازه پول اختصاص خواهیم  داد.

کد خبر 2939338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha