۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۰

امام جمعه قزوین:

بسیج دیده بان انقلاب اسلامی است

بسیج دیده بان انقلاب اسلامی است

قزوین- امام جمعه قزوین گفت: بسیج به عنوان نیرویی مخلص و متعهد بهترین دیده بان انقلاب اسلامی و حافظ ارزشهای دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر دو شنبه به مناسبت هفته بسیج در همایش فرهنگی، بصیرتی حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی در صدا وسیمای قزوین اظهارداشت: بسیج نهادی برخواسته از انقلاب و مومن به ارزشهاست و با حضور درعرصه های مختلف در صیانت از ارزش ها گام برداشته است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: بسیج به عنوان دیده بان انقلاب اسلامی برای صیانت از آرمانها و ارزشهای انقلاب خدمات ارزشمندی ارائه کرده و در هر شرایطی همواره به عنوان نیرویی مخلص، انقلابی و مکتبی در صحنه های دفاع از دین و میهن حضور موثر داشته است.

آیت الله عابدینی با تفسیر خطبه ۴۱ نهج البلاغه راستی و درستی را مهمترین و ارزشمند ترین ویژگی بسیجیان دانست و ابراز امیدواری کرد آحاد جامعه این خصیصه اخلاقی را همواره مد نظر داشته باشند و به اخلاق اسلامی توجه کنند.

سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الأمر استان هم در سخنانی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت هوشیاری در برابر نفوذ دشمنان گفت: آمریکا در هر شرایطی همواره به عنوان دشمن انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای براندازی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.

فرمانده سپاه صاحب الأمر استان در ادامه به نقش رسانه در برابر توطئه های دشمنان اشاره و تصریح کرد: رسالت صداوسیما در اطلاع رسانی به مردم، آگاه سازی مردم و ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه بسیار سنگین، خطیر و بی بدیل است.

سردار شاهرخی در پایان از مدیران و برنامه سازان صداوسیما خواست در برنامه های خود مسئولان را برای پاسخگویی به مردم دعوت و مطالبات مردم از مسئولان را در رسانه پیگیری کنند.

ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم دراین همایش با تجلیل از شأن و جایگاه بسیج در جامعه گفت: بسیج ریشه در تفکری ناب و خلوصی صادقانه دارد که بر مبنای تعقل، عشق و بصیرت همواره در تمام صحنه ها حضور دارد.

معصومی فر همچنین به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشار ه و تصریح کرد: امروز وظیفه ی ما اصحاب رسانه است که در سنگر جدید با تهدیدات دشمنان مقابله کنیم.

در پایان این مراسم از بسیجیان صداوسیمای مرکز قزوین تجلیل شد.

کد خبر 2976654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha