۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۷

برای شهرآورد اصفهان،

درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان باز شد/تقسیم مساوی جایگاه هواداران

درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان باز شد/تقسیم مساوی جایگاه هواداران

اصفهان – درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور باز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان از دقایقی پیش برای دیدار دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور دقایقی پیش باز شد.

همزمان با باز شدن درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان، بلیط فروشی این مسابقه در محل‌های عرضه بلیط بازی و گیشه‌های فروش آن آغاز شد.

هواداران سپاهان و ذوب‌آهن حاضر در محل ورزشگاه، پس از تهیه بلیط وارد ورزشگاه شده و برای تماشای مسابقه در محل‌های مورد نظر استقرار پیدا کردند.

بر اساس اعلام هیئت فوتبال اصفهان، سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای این مسابقه به صورت مساوی بین هواداران سپاهان و ذوب‌آهن تقسیم می‌شود. بر این اساس سپاهانی‌ها و ذوب‌آهنی‌ها هر کدام ۴ هزار بلیط برای مسابقه در اختیار دارند.

در حال حاضر و در فاصله نزدیک به یک ساعت مانده تا آغاز مسابقه، نزدیک به ۳ هزار هوادار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور دارند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

هواداران دو تیم با سر دادن شعارهایی، بازیکنان تیم‌های خود را تشویق کرده و برای یکدیگر کری‌خوانی می‌کنند.

دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴:۲۰ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2977560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha