۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همدان خبر داد:

اسکان اضطراری ۲۱ هزار و ۸۲۱ مسافر در محورهای مواصلاتی همدان

اسکان اضطراری ۲۱ هزار و ۸۲۱ مسافر در محورهای مواصلاتی همدان

همدان - معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان از اسکان اضطراری ۲۱ هزار و ۸۲۱ مسافر درراه مانده به علت بارش برف در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد.

حسین اشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه محورهای ارتباطی استان همدان به سمت تهران و محورهای مواصلاتی کبودرآهنگ، گل‌تپه و اسدآباد به همدان مسدود است، گفت: به دلیل لغزندگی جاده، تردد خودروها بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان بابیان اینکه ۲۱ هزار و ۸۲۱ مسافر درراه مانده نجات یافتند، گفت: از این تعداد مسافر ۱۳ هزار و ۹۲۰ نفر در شهر همدان، ۹۰۰ نفر در شهر بهار، ۲۰۰۰ نفر در اسدآباد، ۲۰۰ نفر در شهر جورقان، ۳۰۰۰ نفر در رزن، ۲۵۰۰ نفر در کبودرآهنگ و ۲۰۰ نفر در زاغه ملایر اسکان داده شدند.

اشرفی بابیان اینکه ۵۴۰۰ تخته پتو و ۱۱ هزار و ۱۶۲ بسته جیره غذایی بین مسافران درراه مانده توزیع شد، افزود: طرح امداد و نجات زمستانی از امروز تا ۲۰ فروردین‌ماه در پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر استان همدان اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: در این طرح ۳ پایگاه پشتیبان امداد و نجات جاده‌ای، ۱۲ پایگاه ثابت و ۶ پایگاه سیار در سطح محورهای استان همدان با فعالیت ۱۰۶ نفر نجات گر فعال شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان بابیان اینکه باید از سفرهای غیرضروری پرهیز شود، گفت: به سبب بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها در بیشتر محورهای استان همدان تردد کند است.

حسین اشرفی بابیان اینکه ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان همدان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند گفت: هم‌وطنان از سفرهای غیرضروری برون‌شهری در ایام بارش نزولات جوی خودداری کنند تا خطرات و تلفات احتمالی به حداقل برسد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: سرنشینان خودروها باید وسایل ایمنی، مواد غذایی مناسب، لباس گرم و پتو را همراه داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۱۱۲ پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر تماس بگیرند.

اشرفی در پایان عنوان کرد:تردد در تمام محورهای استان همدان به سبب یخبندان و کولاک به‌کندی انجام می‌شود و رانندگان باید برای تردد از زنجیر چرخ استفاده کنند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

کد خبر 2993414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha