۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۸

در وزارت کشور:

هاشمی رفسنجانی: مجلس خبرگان بهترین انتخاب را بعد از امام(ره) کرد

هاشمی رفسنجانی: مجلس خبرگان بهترین انتخاب را بعد از امام(ره) کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه محور، اساس و ستون خیمه انقلاب اسلامی و ملت ایران در اختیار مجلس خبرگان است، گفت: مجلس خبرگان مناسب ترین فرد را بعد از امام خمینی(ره)، انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر امروز  پس از ثبت نام در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت:  روزهای بسیار مهمی است و ملت ما برای رقم زدن سرنوشت سالهای آینده با تغییر روز پس از برجام آماده می شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه که در چند ماه آینده شکل خواهد گرفت یکی مجلس خبرگان جدید و دیگری مجلس شورای اسلامی جدید است و هر دو مجلس در سعادت کشور می تواند نقش مهمی ایفا کند که آن بستگی به رای ملت دارد و مسئولیت بزرگی به عهده کسانی خواهد افتاد که مردم آنها را امین خودشان در نظر خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان، محور، اساس و ستون خیمه انقلاب اسلامی و ملت ایران را در اختیار دارد، گفت: الحمدالله تا به حال در دوره های گذشته به خوبی ادای وظیفه کرده و مناسب ترین فرد را بعد از امام خمینی(ره)، مجلس خبرگان انتخاب کرد که ایشان نیز کار خود را با طراوت، شادابی و احساس مسئولیت انجام می دهند.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس، روزانه در سرنوشت ما موثر است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط منطقه و ناامنی هایی که دور تا دور کشور را احاطه کرده است، سالهای آینده اهمیت خاصی دارد، گفت: سالهای مهمی در تاریخ پیش روی ما خواهد بود اما الحمدالله ما امنیت داریم و خدا را نیز بابت این امنیت شکرگذاریم.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: همچنین از ملت هوشیار ایران که به اشرار میدان نمی دهند باید تشکر کنیم و خداوند را سپاسگزار هستیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همچنین از نیروهای امنیتی، دفاعی، اطلاعاتی و انتظامی که مواظب تحرک افراد ناباب هستند باید صمیمانه تشکر کنیم.

وی گفت: کسانی که انتخاب می شوند به اتکا رای مردم می توانند به نیابت از آنان تصمیم بگیرند امانتی که مردم به نامزدهای موفق می سپارند ایجاد می کند وظیفه شناسی بر ما حاکم باشد.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه خداوند این انقلاب را به دست مردم داد و خود نیز به خوبی حفظ کرد، گفت: انقلاب ما به خوبی پیش می رود و باز هم خواهد رفت و امیدواریم این انقلاب به حضرت حجت واگذار شود و ما زیر نظر این امام زنده و غایب راهمان را بپیماییم.

کد خبر 3006049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha