۱۸ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۱۳

معاون وزیر ورزش و جوانان:

بخش خصوصی میدان‌دار ساخت پروژه‌های ورزشی شود

بخش خصوصی میدان‌دار ساخت پروژه‌های ورزشی شود

آمل - معاون فنی و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان خواستار ورود و میدانداری بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصرالله سجادی پیش از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از مراحل اجرایی سالن ۱۰ هزارنفری مجموعه ورزشی کاله گفت: پروژه‌هایی همچون سالن ورزشی کاله مطلوب بوده و در رشد ورزش کشور بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: این پروژه یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های ورزشی کشور بوده که توسط بخش خصوصی در دست اجرا است.

معاون فنی و توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: امیدواریم بخش خصوصی بیشتر به میدان بیاید و اجرا شدن این‌دست پروژه‌ها را در سراسر کشور شاهد باشیم.

متین روحانی مدیر پروژه سالن ورزشی چندمنظوره کاله مازندران نیز گفت: این پروژه از فروردین سال ۹۳ کار خود را آغاز کرد و هم‌اکنون بیش از یک سال عملیات ساخت آن در دست اجرا است.

وی ادامه داد: ظرفیت سالن چندمنظوره کاله ۱۰ هزار نفر است که از بزرگ‌ترین پروژه‌های سالن ورزشی کشور محسوب می‌شود.

روحانی با تأکید بر اینکه برآورد اعتبار کلی تکمیل و بهره‌برداری از این سالن ورزشی ۴۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: کف مکان ورزشی ۵۰ در ۳۸ متر و از سالن‌های سرپوشیده چندمنظوره با سازه بتنی، پوشش سقف فضا کار و گنبدی است.

مدیر پروژه سالن ورزشی چندمنظوره کاله مازندران، با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۴۲ هزار مترمربع بنا می‌شود، افزود: مساحت سازه بتنی مجموعه هم ۱۹ هزار مترمربع است که با بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی ساخته می‌شود.

وی افزود: کاسه وسط سازه مجموعه کاله از کاسه وسط سالن مجموعه ورزشی آزادی هم بیشتر است.

کد خبر 3019756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha