کتابی که یک کارآفرین موفق نوشت؛

روایتی تازه از «قدرت شکست»/خاطرات مردی که با جیب خالی میلیاردر شد

روایتی تازه از «قدرت شکست»/خاطرات مردی که با جیب خالی میلیاردر شد

دیموند جان و دانیل پیسنر در کتاب «قدرت شکست» راه هایی را پیش رویتان می‌گذارند که به شما نشان می‌دهد چطور می‌توان از محدودیت‌ها ایده‌های خلاقانه کشف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نشر آمازون، دیموند جان که ایده نگارش این کتاب از اوست قدرت شکست را در زندگی شخصی‌اش به خوبی تجربه کرده است.

او در فصل اول کتاب به این نکته اشاره می‌کند و می گوید: من قدرت شکست را در روزهایی تجربه کردم که تصمیم گرفتم برای امرار معاش در خانه تی‌شرت تولید کنم و آن را به مردم عرضه کنم. آن روزها هر روز ایده و خلاقیتی جدید به کار می‌گرفتم تا بتوانم محصول ام را راحت تر به دست مشتری برسانم. اما درست در روزهای اوج و خلاقیت با بحران رو به رو شدم. من آن روزها با ۴۰ دلار کارم را شروع کردم و شکست را به کرات تجربه کردم تا امروز یکی از بزرگترین کمپانی‌ها را مدیریت می کنم. کمپانی که در سال ۵ میلیارد دلار گردش مالی دارد.  

دیموند جان که برای نگارش کتابش از دانیل پیسنر نیز کمک گرفته است تلاش کرده تا درباره کارآفرینی صحبت کند که از صفر شروع کرده و این روزها موفقیت های بزرگ کسب می کند و حاصل موفقیت هایش را با دیگران به اشتراک می‌گذارد. او در بخش های مختلف کتابش درباره چگونگی خلق روش های نوآورانه صحبت می‌کند.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش، چارچوبی را به مخاطبانش عرضه می‌کند که حاصل تجارب شخصی او به عنوان یک کارآفرین موفق است. کارآفرینی که با یک چرخ خیاطی قدیمی که متعلق به مادربزرگش بود کار را شروع کرد و امروز یکی از برندهای موفق لباس را مدیریت می کند. کارآفرینی که با حساب بانکی خالی، جیب بدون پول و البته ذره ای خلاقیت بسنده کرد.

دیموند جان که تا امروز ۳۵ جایزه به عنوان کارفرمای موفق از دولت ایالات متحده دریافت کرده است تجربیاتش را در کتاب «قدرت شکست: چگونه جیب خالی، بودجه اندک و گرسنگی می تواند زندگی تان را متحول کند» با مردم در میان گذاشته است.

این کتاب به زبان انگلیسی  و در ۲۸۸ صفحه  با همکاری نشر کرون بیزینس روز نوزدهم ژانویه  ۲۰۱۶ منتشر و روانه بازار کتاب می شود.

کد خبر 3021621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha