۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۳۰

آیت‌الله آل هاشم درخطبه‌های نماز جمعه تبریز مطرح کرد:

مردم در انتخاب نماینده‌ها دقت کنند/ سیستم دفاعی کشور توسعه یابد

مردم در انتخاب نماینده‌ها دقت کنند/ سیستم دفاعی کشور توسعه یابد

تبریز - امام جمعه موقت تبریز با اشاره به انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: مردم در انتخاب نماینده‌ها دقت کنند و نماینده های اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نماز جمعه این هفته تبریز به امامت آیت الله سیدمحمد تقی آل هاشم امام جمعه موقت تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر و باحضور گسترده و باشکوه نمازگزاران تبریزی اقامه شد.

آیت‌الله آل هاشم با تاکید بر اینکه باید نمایندگانی به مجلس فرستاده شوند که اصلح و صادق باشند، ادامه داد: کاندیداها باید از صرف هزینه های میلیاردی خودداری کنند.

وی سپس به ضرورت حضور حداکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد و افزود: بدون شک حضور مردم باعث ناامیدی دشمن می شود و هر رای تیری در قلب استکبار است.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه همه مردم باید پای صندوق‌ های رای بیایند، ادامه داد: مردم بابصیرت ایران بازهم مثل سال های گذشته از این دو آزمون مهم انتخاباتی پیروز بیرون خواهند آمد.

ضرورت برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر

آیت‌الله آل هاشم سپس به آغاز دهه فجر اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر گفت: دهه فجر دهه پیروزی این انقلاب است که وجود رهبری شجاع به نام امام خمینی(ره) و نیز پایبندی مردم به احکام شرعی باعث این پیروزی بزرگ بر دشمنان شده است که باید امروز بعداز گذشت ۳۷ سال از آن روزها بازهم تابع ولایت فقیه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز حضور شکوهمندی داشته باشند، گفت: شعار مرگ بر آمریکا همیشه پا برجا است و هرگز فراموش نمی شود.

امام جمعه موقت تبریز همچنین با اشاره به دستگیری سربازارن نیروی دریایی آمریکا توسط سپاه پاسداران گفت: این سربازها به آب های سرزمینی کشورمان تجاوز کرده بودند که با هوشیاری و سرعت عمل سپاه دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: تسلیم شدن سربازارن آمریکایی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله آل هاشم با تاکید بر اینکه باید سیستم دفاعی کشور توسعه یابد اظهار داشت: باید همیشه برای مقابله با شیطنت های دشمن آماده بود.

کد خبر 3036572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha