۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶

در ۱۰ ماه گذشته؛

تهرانی ها ۱۰۰ روز هوای آلوده تنفس کردند

تهرانی ها ۱۰۰ روز هوای آلوده تنفس کردند

در ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری، ۹۴ روز ناسالم بوده و به عبارتی، مردم تهران بیش از ۳ ماه از ۱۰ ماه امسال را در هوای آلوده تنفس كردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش كيفيت هوای تهران در دي ماه سال جاري كه از سوي شركت كنترل كيفيت هواي شهرداري تهران منتشر شد، شهروندان تهرانی در اين ماه كه آخرش به روز هوای پاک ختم می شود، تنها دو روز هواي پاک تنفس كردند، در صورتی كه ۲۰ روز هوای ناسالم را نيز تجربه كردند كه دو روز آن برای همه گروه های جامعه هوا ناسالم بود.

در ۱۰ ماه ابتدايي سال جاری، ۹۴ روز ناسالم بوده و به عبارتی، مردم تهران بیش از ۳ ماه از ۱۰ ماه امسال را در هوای آلوده تنفس كردند.

بر اساس اطلاعات ۲۱ ايستگاه سنجش آلودگی هوا در ۲۱ منطقه شهر تهران در ماه گذشته، به ترتيب مناطق ۶ با ۳۰ روز، ۱۶ با ۲۸ روز و ۱۱ با ۲۳ روز پاک و سالم، پاک ترين مناطق و در مقابل، به ترتيب مناطق ۲۰ با ۲۳ روز، ۱۸ با ۲۱ روز و ۷ با ۱۹ روز کاملا ناسالم، آلوده‌ترين مناطق شهر تهران بود.

دو روز پاک تهران در دي ماه در روزهاي يك شنبه و دوشنبه اتفاق افتاد، در صورتی كه دو روز کاملا ناسالم تهران برای تمام اقشار جامعه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه رخ داد.

کد خبر 3044131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha