۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۷:۵۲

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

برگزاری به موقع جلسات مجامع عمومی هیئت‌ها به‌نفع ورزشکاران است

برگزاری به موقع جلسات مجامع عمومی هیئت‌ها به‌نفع ورزشکاران است

بجنورد - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی برگزاری به موقع جلسات مجامع عمومی هیئت های ورزشی را به نفع ورزشکاران و فعالان ورزشی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، امین رشید لمیر یکشنبه شب در مراسم مجمع انتخاب رئیس هیئت ناشنوایان خراسان شمالی با اشاره به کسب مقام‌های پی در پی در رقابت‌های مختلف توسط نمایندگان استان، برگزاری به موقع جلسات مجمع توسط ورزشکاران و فعالان ورزشی را یکی از الگوهای مناسب برای جوانان دانست.

رشیدلمیر افزود: نظم از جمله خصوصیت‌های اصلی ورزشکاران است، لیکن متاسفانه تمام جلسات مجمع استان با تاخیر برگزار می‌شود و این تاخیرها شایسته جامعه ورزش و جوانان استان نیست.

رشید لمیر تصریح کرد: نبود سالن تخصصی و امکانات سخت افزاری برای فعالیت ورزشکاران ناشنوا از جمله مشکلات این هیئت است و سعی شده در سال آینده این مشکلات با تزریق منابع مالی مناسب تا حدودی رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم پوران باقرنیا که پیش از این سرپرست هیئت ناشنوایان و سابقه فعالیت ۱۷ ساله در این ورزش را در کارنامه کاری خود دارد با کسب حداکثری آرا به مدت چهار سال به ریاست هیئت ناشنوایان خراسان شمالی انتخاب شد.

کد خبر 3044702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha