۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۱۶

۶۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد/دستگیری ۳ قاچاقچی

 ۶۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد/دستگیری ۳ قاچاقچی

زاهدان-فرمانده انتظامی سراوان در شرق سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان صبح امروز در یک عملیات پلیسی با دستگیری سه قاچاقچی، ۶۲۲ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ احسانعلی آذر پودینه اظهار داشت: ماموران انتظامی سراوان پس از اطلاع از اینکه یک باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر با استفاده از خودروهای تیزرو قصد انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر از محور اسفندک - کلپورگان را دارند بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و داشتن اطلاعات صبح امروز چهار دستگاه خودروی وانت تویوتا متعلق به این باند را در این محور مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی سراوان بیان کرد: با شناسایی خودروهای حامل مواد مخدر متعلق به اعضای این باند بلافاصله تیم های تخصصی انتظامی و هنگ مرزی سراوان به منطقه اعزام شدند که قاچاقچیان با مشاهده ماموران از منطقه فرار کردند.

وی افزود: پس از تعقیب و گریز پلیسی ماموران موفق به توقیف چهار دستگاه خودرو حامل مواد مخدر و دستگیری سه قاچاقچی در این رابطه شدند و در بازرسی از این خودروها ۲۳۲ کیلوگرم تریاک و ۳۹۰ کیلوگرم حشیش نیز کشف شد.

کد خبر 3051322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha