۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱

رمان «مانند کسی که آوازش را فراموش کرده است» رونمایی می شود

رمان «مانند کسی که آوازش را فراموش کرده است» رونمایی می شود

مراسم رونمایی از رمان «مانند کسی که آوازش را فراموش کرده است» نوشته آنیما احتیاط روز پنجشنبه ۲۹ بهمن در دفتر نشر هنوز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «مانند کسی که آوازش را فراموش کرده است» نوشته آنیما احتیاط به تازگی توسط نشر داستان منتشر شده و روز پنجشنبه ۲۹ بهمن در دفتر نشر هنوز رونمایی می شود.

آنيما احتياط، نمایشگاه هایی را در گالری های طراحان آزاد، آريا، ايست، آرته و موزه هنرهای معاصر برگزار کرده و کتاب های «گوش های هرکس غارهای کله اوست»، «سمفونی های آنيما يا..» ، «رصد کردن خواب های افلاکی با تلسکوپ سرب» و «الفاظ سپيد را هنوز می بينم» را در کارنامه دارد. پيش تر از اين، کتابی هم با نام «اتمسفری از جهان طيف ها» از این نویسنده برای یکی از برنامه های موزه هنرهای به چاپ رسیده است. احتیاط در کتاب مذکور، گونه جدیدی از نوشتار را با نام «ناوار» به مخاطبان معرفی کرد. ناوار متنی چندمولفی، چندرسانه ای، چند زبانی و باز است.

«مانند کسی که آوازش را فراموش کرده است» اثر داستانی جدید احتیاط است که در مراسم رونمایی از آن، هوشيار انصاری فر و فرياد شيری سخنرانی خواهند کرد. در این مراسم همچنین پنج قطعه شعر اجرايی- آوايی (“Performance-Sound” Poetry) نيز توسط آنيما احتياط و عليرضا اميرحاجبی قرائت خواهد شد و در انتهای مراسم نیز پنل گفتگو با حضور کاوه بصيری برگزار خواهد شد.

این مراسم رونمایی قرار است پنجشنبه ۲۹ بهمن از ساعت ۱۸ در دفتر نشر هنوز واقع در خیابان کریم خان، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۳۴، طبقه دوم برگزار شود.

کد خبر 3558111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha