۲ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۴۰

کتاب جدید محمدرضا یوسفی چاپ شد/«داستان مانا» برای نوجوانان آمد

کتاب جدید محمدرضا یوسفی چاپ شد/«داستان مانا» برای نوجوانان آمد

کتاب «داستان مانا» نوشته محمدرضا یوسفی توسط انتشارات ویژه نشر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «داستان مانا» نوشته محمدرضا یوسفی نویسنده کودک و نوجوان توسط شرکت انتشارات ویژه نشر به چاپ رسید.

مخاطبان اصلی این کتاب، نوجوانان هستند که می توانند با دنبال کردن وقایع و شخصیت های این داستان، با عناصر اصلی و فرایند خلق یک داستان آشنا شوند. داستان این کتاب درباره بروز احساسات و عواطف در دوران نوجوانی است و مطالب آموزنده ای را درباره روابط اجتماعی و رشد و بلوغ دختران و پسران، در قالب داستان ارائه می کند.

این اثر در عین حال، خواننده را به مهارت­ های نویسندگی و خلق داستان مورد علاقه مجهز می کند. داستان این کتاب از این قرار است که مانا دختر کم ­حرف و مغروری است که با مادر و ناپدری­اش زندگی می­ کند و دچار مسائل و مشکلات عاطفی فراوانی است. او درعین ­حال به مطالعه و داستان نویسی بسیار علاقمند است و برای این منظور مرتب به کتابخانه محل می  رود؛ جایی که نوجوانی به نام کاوه مسئول و کتابدار آنجاست...

محمد رضا یوسفی متولد ۱۳۳۲ و از جمله نویسندگان کودک و نوجوان کشور است که بیش از ۳۰ سال کار و تولید اثر برای گروه‌های سنی گوناگون کودک و نوجوان را در کارنامه دارد. بسیاری از آثار این نویسنده توسط کانون فکری کودک و نوجوان به چاپ رسیده و شماره کلی آثار او به رقم ۱۵۰ کتاب رسیده است.

محور اصلی فعالیت­ های یوسفی ادبیات کودکان است اما در زمینه فیلم نامه، نمایشنامه و مباحث نظری درباره ادبیات کودکان نیز آثاری دارد. تعدادی از آثار این نویسنده برنده جوایز بین­ المللی شده و برخی از آنها به چندین زبان ترجمه شده ­اند. یوسفی یک بار نیز نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن شده است.

کد خبر 3561958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha