۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۱۷

فرماندار ملایر:

محمد کاظمی از حوزه انتخابیه ملایر راهی مجلس دهم شد

محمد کاظمی از حوزه انتخابیه ملایر راهی مجلس دهم شد

همدان - فرماندار ملایر با بیان اینکه محمد کاظمی به عنوان نماینده ملایر راهی مجلس دهم شد، گفت: انتخاب نماینده بعدی ملایر به دور دوم کشیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعظیم رضایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محمد کاظمی با ۴۵ هزار و ۲۸۲ رای موفق به کسب حداکثر آرا در حوزه انتخابیه ملایر شد.

وی افزود: احد آزادیخواه با ۲۹ هزار و ۹۷۲ رای و علیرضا امامی با ۲۱ هزار و ۳۲ رای موفق به کسب ۲۶ درصد از آرا مردم در این دوره از انتخابات نشدند تا به مرحله دوم راه پیدا کنند.

رضایی عنوان کرد: مرحله دوم پس از تایید نتایج انتخابات توسط شورای نگهبان و به پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان به اواخر فروردین یا ابتدای اردیبشت سال آینده موکول می شود.

وی با اعلام اینکه ۱۹۲ شعبه اخذ رای در شهرستان ملایر در نظر گرفته شده بود، گفت: در پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۳۹ هزار و ۹۵۶ نفر شرکت کرده و درصد مشارکت مردم در این دوره از انتخابات ۶۰ درصد بوده است.

فرماندار ملایر همچنین گفت: در شهرستان ملایر ۱۳۹ هزار و ۶۰۹ رای ماخوذه خبرگان رهبری ثبت شده که آیت‌الله مصطفی موسوی افراز ۶۰ هزار و ۴۱۵ رأی، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ۴۷ هزار و ۶۳۷ رأی، آیت‌الله علی رازینی ۴۹ هزار و ۱۵۹ رأی و حجت‌الاسلام شعبانی ۱۵ هزار و ۶۷۹ رأی را به خود اختصاص دادند

وی یادآور شد: شهرستان همدان در مجلس شورای اسلامی دو نماینده دارد که یکی از آنها انتخاب و دیگری در مرحله دوم انتخابات تعیین خواهد شد.

کد خبر 3567696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha