۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷

نوبخت فقط با حضور رسانه های خودی به راهیان نور پیوست

نوبخت فقط با حضور رسانه های خودی به راهیان نور پیوست

اهواز - در حالیکه استانداری خوزستان اعلام کرد که سفر سخنگوی دولت به مناطق عملیاتی بدون حضور رسانه ها است ولی تاکنون دو خبرگزاری متمایل به دولت اخبار بی شماری از وی مخابره کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سخنگوی دولت در حالی از دیروز به خوزستان سفر کرده که بازدیدهای روز گذشته و صبح امروز وی تنها با حضور خبرنگاران خبرگزاری‌های متمایل به دولت در حال انجام است. وی روز گذشته بعد از حضور در اهواز از پروژه تفریحی بهمنشیر اهواز و صبح امروز از مناطق عملیاتی و یادمانی بازدید کرد.

بازدیدهای محمدباقر نوبخت در حالی انجام می‌شود که هیچ یک از خبرنگاران خبرگزاری‌های فارس، مهر و تسنیم از برنامه‌های سخنگوی دولت در استان خوزستان مطلع نشده‌اند.

بنا به گفته مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان بازدید نوبخت از مناطق عملیاتی و یادمانی هویزه و دشت آزادگان بدون حضور هیچ مسئول و خبرنگاری در حال انجام است اما با گذشت دقایقی از این اظهارات، خبرها از همراهی خبرنگاران دو خبرگزاری دولتی متمایل به دولت با سخنگوی دولت از روز گذشته تا به امروز حکایت دارد.

متاسفانه برخی مقامات دولت یازدهم رسانه‌ها را به خودی و غیرخودی درجه‌بندی کرده‌اند و مانع اطلاع‌رسانی رسانه‌های غیردولتی در مقاطع مختلف هستند.

این رویه در حالی است که شخص استاندار خوزستان تاکنون در ارتباط با رسانه‌ها نگاهی فراجناحی داشته و عملکرد خوبی در پاسخگویی به خبرنگاران رسانه‌های مختلف از خود نشان داده است.

کد خبر 3585467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha