۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۰۷

با پیروزی برابر آمریکا؛

تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان مقابل آمریکا، تیم اول رنکینگ تیمی جهان، پیروز شد و برای نخستین بار به نیمه نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم  ملی شمشیربازی اسلحه سابر که با غلبه بر فرانسه، تیم سوم رنکینگ جهانی برای نخستین بار در طول تاریخ در جمع ۸ تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته بود، امروز چهارشنبه در این مرحله از مسابقات که در برزیل جریان دارد به مصاف آمریکا رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد.

ملی پوشان شمشیربازی ایران در حالی با نتیجه ۴۵ بر ۴۰ آمریکا را شکست دادند که این تیم در رنکینگ تیمی جهان رده نخست را در اختیار دارد. با کسب این پیروزی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران برای نخستین بار در طول تاریخ به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و فرزاد باهر ارسباران که ترکیب تیم ملی شمشیربازان ایران در مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می دهند تا ساعتی دیگر با هدایت پیمان فخری در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها و برای صعود به فینال به مصاف مجارستان می روند. مجارستان با شکست آلمان راهی مرحله نیمه نهایی شده است.

بازیهای المپیک ۲۰۱۶ برزیل در رشته شمشیربازی بدون برگزاری رقابت های تیمی اسلحه سابر مردان و اسلحه فلوره بانوان پیگیری خواهد شد.

بر همین اساس مسابقات قهرمانی جهان در برزیل در حال پیگیری است.

کد خبر 3609879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha