۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۰۷

با اشاره به دلیل برخی ناکامی ها در تاشکند؛

سجاد انوشیروانی: طلای مجموع دو وزن باقیمانده را می خواهیم

سجاد انوشیروانی: طلای مجموع دو وزن باقیمانده را می خواهیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری با بیان اینکه بی تجربگری وزنه برداران باعث شکست شان در مسابقات قهرمانی آسیا شد، گفت: تلاش داریم امروز در دو وزن باقیمانده مسابقات مدال طلای مجموع را بگیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد انوشیروانی در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا که در تاشکند جریان دارد، اظهارداشت: وزنه برداران کشورمان طی روزهای گذشته شایستگی خود را نشان دادند و با توجه به تمرینات سخت و پرفشاری که طی یک ماه گذشته انجام دادند به مدال دست یافتند. زمان بسیار کمی برای انتخاب ملی پوشان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا داشتم اما تلاش کردیم با انتخاب شایسته با ترکیبی کامل به تاشکند ازبکستان بیاییم تا از اقتدار وزنه برداری ایران دفاع کنیم.

دارنده مدال نقره المپیک ادامه داد: امروز در روز پایانی مسابقات قهرمانی آسیا چهار وزنه بردار در دو وزن پایانی خواهیم داشت که تلاش داریم با کسب مدال طلای مجموع به نتیجه مطلوبی دست یابیم.

انوشیروانی در خصوص عملکرد چهار ملی پوشی که به روی تخته رفتند گفت: علی میری (دسته ۷۷ کیلوگرم) با توجه به تمریناتی که در یک ماه اخیر داشت، وزنه های خوبی را بالای سر برد. ما از او انتظار بیشتری داشتیم چرا که وزن زیادی کم نکرده بود اما به واقع در این شکستها چوب بی تجربگی وزنه برداران را می خوریم.

وی با اشاره به عملکرد خوب سید ایوب موسوی با کسب مدال نقره آسیا در دسته ۸۵ کیلوگرم خاطر نشان کرد: علی هاشمی و رضا بیرالوند در دسته ۹۴ کیلوگرم در یک ضرب خوب کار کردند و حتی بیرالوند در صورتیکه وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی را بالای سر می برد می توانست به مدال دست یابد. در دو ضرب نیز به دلیل آنکه در یک ضرب مدال نگرفته بود، تحت تاثیر احساسات خود قرار گرفت و تمرکزش را از دست داد. او در تمرینات بسیار خوب کار کرده بود و می توانست در حرکت دو ضرب نیز وزنه ۱۹۸ کیلوگرمی را بالای سرببرد. ما سعی داریم این وزنه بردار خوب را حفظ کنیم چرا که آینده وزن ۹۴ و ۱۰۵ کیلوگرم برای ایران است.

بر پایه این گزارش، علی هاشمی در رقابتهای دسته ۹۴ کیلوگرم قهرمانی آسیا در تاشکند در حرکت یک ضرب با ۱۷۴ کیلوگرم و در دو ضرب با ۲۰۰ کیلوگرم و مجموع ۳۷۴ کیلوگرم یک مدال برنز (یک ضرب) و دو مدال نقره (دو ضرب و مجموع) را برای تیم ملی ایران گرفت. رضا بیرالوند دیگر نماینده ایران در دسته ۹۴ کیلوگرم نیز با مهاز وزنه ۱۶۵ کیلوگرم در یک ضرب و ۱۹۰ کیلوگرم در دو ضربف در نهایت در مجموع در جایگاه پنجم آسیا قرار گرفت.

امروز (شنبه۱۱ اردیبهشت) و در آخرین روز این مسابقات محمدرضا براری و کیا قدمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم از ساعت ۱۰:۲۵ و بهادر مولایی و محسن بهرام زاده از ساعت ۱۶:۲۵ در دسته فوق سنگین به روی تخته می روند.

کد خبر 3612173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha