۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۳۷

فرمانده انتظامی علی آبادکتول:

باند خرده فروش مواد مخدر در علی آبادکتول دستگیر شد

باند خرده فروش مواد مخدر در علی آبادکتول دستگیر شد

علی آبادکتول - فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول با بیان اینکه یک باند خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شده، گفت: یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز از این باند کشف شد.

سرهنگ علی اکبر اژدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای مقابله بی امان با سوداگران مرگ و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران کلانتری ۱۳ بخش کمالان با انجام تحقیقات پلیسی و به کارگیری شگردهای نوین، از شناسایی عاملان و قاچاقچیان خرید و فروش محموله مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع شدند و این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در حین گشت زنی در اطراف یکی از روستاها به چند نفر مشکوک شدند و آنها را تحت تعقیب و گریز خود قرار دادند.

 فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول با بیان اینکه قاچاقچیان قصد تبادل مواد مخدر در سد فاضل آباد را داشتند، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر برای گمراه کردن ماموران پلیس مکان تبادل مواد مخدر را از سد فاضل آباد به یکی از روستاها تغییر دادند. با هماهنگی مقام قضایی، ماموران برای دستگیری قاچاقچیان در محل تبادل مواد مخدر حضور پیدا کردند.

اژدری تصریح کرد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران پلیس، مواد مخدر را رها کردند و قصد متواری شدن از محل را داشتند اما پس شلیک چند تیر هوایی از سوی ماموران، قاچاقچیان به همراه مواد مخدر تسلیم پلیس شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول در پایان گفت: یک کیلوگرم ماده مخدر تریاک از قاچاقچیان کشف و موتورسیکلت بدون پلاک آنها که در سال ۸۸ سرقت شده بود، به پارکینگ منتقل شد. قاچاقچیان نیز به همراه مواد کشف شده برای سیل مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 3613836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha