۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۲

با صدور پیامی؛

دادمان شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت

دادمان شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ‎محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی شهادت آیت الله رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

مشروح متن پیام دادمان به این‌ترتیب است؛

اناللّه و انا الیه راجعون

‎مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در هنگامه قدسی دیگری امام روح‌الله این رند زمان¬آگاه پرسیده بود: «مگر شهادت ارثی نیست که از موالیان ما که حیات را عقیده و جهاد می¬دانستند و در راه مکتب پر افتخار اسلام با خون خود و جوانان عزیز خود از آن پاسداری می‌کردند به ملت شهید پرور ما رسیده است؟»

اکنون پاسخی تازه به این پرسش از راه رسیده است. مردان مجاهد، این بار از روزنه خدمت مجدّانه بی‌منّت، از همان صف اوّل و از میان ازدحام میزها و صندلی‌ها شایسته خلعت شهادت شدند.

‎با اعتماد به قدرت لایزال قادر متعال و قلبی مطمئن از آنچه برای‌مان مقدّر کرده است و با تمسک به نعمت ولایت و موهبت وجود آرامش‌بخش و ره‌نمای رهبر عظیم‌الشأن، دل به ادامه راه می‌بندیم.

‎شهادت رئیس‌جمهور عزیز حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز، جناب دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه، جناب دکتر مالک رحمتی استاندار مردمی آذربایجان شرقی و هیأت همراه رحمة‌الله‌علیهم در سانحه ناگوار سقوط بالگرد را به حضور حضرت بقیه الله ارواحنا له الفداه، رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان، ملل مظلوم و آزادی‌خواه و ملت صبور و غیور ایران عزیزمان، تبریک و تسلیت عرض می کنم.

‎رحمت خدا و درود بی پایان بر این شهدای عزیز باد.

کد خبر 6113508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha