۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱

شماره اول مجله «فناوری مهر» منتشر شد

شماره اول مجله «فناوری مهر» منتشر شد

به کوشش گروه دانش و فناوری خبرگزاری مهر، اولین شماره مجله «فناوری مهر»، با مطالب متنوعی شامل گفتگو، گزارش و یادداشت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره اول مجله «فناوری مهر»، شامل مطالب متنوعی پیرامون مباحث علم و دانش، فناوری اطلاعات و فناوری های نوین و ... در قالب های گزارش، گفتگو و خبر منتشر شد.

در شماره نخست مجله «فناوری مهر» پرونده ویژه ای درباره اقتصاد دانش بنیان منتشر شده است که در این پرونده گزارش هایی درباره برترین اقتصادهای دانش بنیان، گردش مالی میلیاردی شرکت های دانش بنیان ایرانی، برنامه وزارت علوم برای دانش بنیانی ها به چشم می خورد.

گفتگو با پرفسور مجید سمیعی استاد جراح مغز و اعصاب و مصاحبه خواندنی با استفان هاوکینگ از جمله مصاحبه های جالب توجه این شماره است.

گزارشی از دانشمندان ایرانی، مهمترین رتبه های ایران در علم و دانش دنیا، جزئیات ۱۰ رویداد علمی جهان از جمله گزارش هایی است که در این شماره منتشر شده است.

دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره قیمت اینترنت، رصد فضای مجازی و محبوب ترین گوشی ها موبایل از دیگر موضوعاتی است که در حوزه فناوری اطلاعات در این شماره به آن پرداخته شده است.

شماره اول مجله فناوری مهر را طریق آیکون زیر دریافت کنید؛

کد خبر 3616363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha