۱ خرداد ۱۳۹۵، ۷:۳۰

استقبال از اکران «بادیگارد» در ونکوور/ خارجی‌ها هم آمدند

استقبال از اکران «بادیگارد» در ونکوور/ خارجی‌ها هم آمدند

نمایش سوم فیلم «بادیگارد» در شهر ونکوور کانادا با استقبال مخاطبان مواجه شد و این‌بار تماشاگران غیرایرانی نیز در سالن ون سیتی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان هادوی مدیر اجرایی شرکت آریا پرسبس که وظیفه پخش و اکران چند فیلم ایرانی در خارج از کشور را برعهده دارد از استقبال خوب از نمایش سوم فیلم «بادیگارد» در شهر ونکوور کانادا و در سالن ون سیتی vancity در تاریخ ۱۸ ماه می خبر داد.

به گفته وی، تمام بلیت‌ها به فروش رفت و تعداد زیادی نیز مقابل سینما صف کشیده بودند که اگر خریداران بلیت آنلاین به سالن نیامدند آنها جایگزین شوند.

هادوی افزود: بیش از نیمی از تماشاگران این نمایش غیر ایرانیان بودند که بسیار با فیلم ارتباط برقرار کردند و بر خلاف سنت اینگونه نمایش‌ها در سالن ون سیتی، دقایقی را به دست زدن و تشویق پرداختند. گزارش‌های تصویری از این نمایش در وبسایت فبلم «بادیگارد» موجود است.

با این نمایش و استقبال قابل توجه از آن، سالن سینمای ون سیتی  نیز  علاوه بر سالن سنتنیال تیاتربه جمع سالن های ثابت و اصلی نمایش فیلم‌های ایرانی اضافه شد. ون سیتی  به دلیل داشتن اعضای ثابت غیر ایرانی به عنوان مخاطبان بالقوه که بیشتر از دست اندرکاران سینما و تلویزیون یا دانشجویان سینما و یا مخاطبان پیگیر و جدی هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گفته پژمان هادوی، نمایش گسترده فیلم‌ها در مونترال نیز از نیمه خرداد آغاز خواهد شد.

آزیتا موگویی تهیه کننده و کارگردان مدیر عامل شرکت آریا پرسیس است.
 

کد خبر 3663845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha