۴ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۸

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر:

۲۰ هزار نفر عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان بوشهر هستند

۲۰ هزار نفر عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان بوشهر هستند

بوشهر- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار نفر عضو داوطلب جمعیت هلال احمر این استان هستند و ۱۸ هزار نفر عضو جوانان و دو هزار نفر نیز نیروی امداد و نجات هستند.

حسین درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آموزش عمومی یکی از برنامه‌های اصلی جمعیت است و تاکنون نیز گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی افزود: در سال جاری نیز با تزریق اعتبارات لازم تلاش داریم برگزاری این دوره‌ها را تقویت کنیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

درویشی بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای کاهش آسیب‌ها در مواقع بحران تاکید کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۲۰ هزار نفر عضو داوطلب جمعیت هلال احمر این استان هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه های این جمعیت راه اندازی خانه‌های هلال در روستاهای استان است که اولین خانه هلال در شهرستان دشتستان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۸ هزار نفر عضو جوانان و دو هزار نفر نیز نیروی امداد و نجات در سطح استان وجود دارد.

درویشی به انتخابات اخیر جمعیت هلال احمر استان اشاره کرد و ادامه داد: این انتخابات در تمامی شهرستان‌هایی که جمعیت هلال احمر داشته‌اند به نحو مطلوب برگزار شد که در این راستا پنج هزار و ۸۰۰ نفر شرایط رای دادن بودند.

کد خبر 3666222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha