۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴

دیدار معاون اول رئیس جمهور با ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی

دیدار معاون اول رئیس جمهور با ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی

اسحاق جهانگیری با ورزشکارانی که سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کرده اند، دیدار خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی گفت: دولت از کاروان المپیکی ها و پارالمپیکی ها حمایت کامل دارد و ظرف روزهای آینده اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با قهرمانان ایران دیدار خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان در پایان سفر خود به استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران درباره بدرقه کاروان ورزشکاران کشورمان به بازیهای ریو گفت: دکتر روحانی رئیس جمهور به طور ویژه و مجموعه هیات دولت نسبت به مسایل ورزش و خصوصا المپیک و پارالمپیک توجه زیادی دارند و انشاالله با قولی که گرفته ایم قبل از اعزام کاروان ایران به بازیهای ریو، مراسم بدرقه باشکوهی را با حضور اقای رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، نمایندگان مردم و خانواده های ورزشکاران اعزامی در تهران برگزار خواهیم کرد.

مراسم افتتاحیه المپیک ریو ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ برگزار می‌شود و بازی‌ها نیز به طور رسمی از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود. مراسم اختتامیه ۳۱ مرداد ماه برگزار می‌شود. در این بازی‌ها ۳۰۱ مدال طلا توزیع می‌شود که بیشترین سهم را در این میان دوومیدانی و شنا با ۴۷ و ۳۴ مدال طلا در اختیار دارند.

همچنین پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک تابستانی از ۷ تا ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۶ ، شهریور ماه امسال در  ۲۲ رشته و ۵۲۶ رویداد ورزشی برگزار می شود.

کد خبر 3666588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha