۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳

والیبال انتخابی المپیک - ژاپن؛

فرانسه ست دوم را هم برد/ کار برای تیم ایران سخت شد

فرانسه ست دوم را هم برد/ کار برای تیم ایران سخت شد

تیم ملی والیبال ایران نتیجه ست دوم دیدار خود مقابل فرانسه در رقابتهای انتخابی المپیک را به مانند نخست واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی والیبال ایران و فرانسه از ساعت ۱۱:۱۰ روز سه شنبه دیدار خود را در رقابتهای انتخابی المپیک در سالن مترو پولیتن شهر توکیو برگزار کردند که در ست دوم نیز تیم فرانسه با حساب ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد تا در مجموع ۲ بر صفر از ایران پیش بیفتد.

در ست دوم تغییری را در ارنج ایران شاهد نبودیم. در امتیازات اول این ست بازیکنان کشورمان چندین بار توپ های برگشتی را از دست دادند و در مقابل فرانسوی ها با سرویس های سهمگین خود دریافت کننده‌های ایران را تحت فشار قرار دادند و با دفاع های خوبی که روی تور و انتهای زمین داشتند برتری ۸ بر ۵ را در وقت نخست استراحت فنی رقم زدند.

اشتباهات شاگردان لوزانو برتری ۱۲ بر ۸ حریف را بدنبال داشت که سرمربی ایران تقاضای تایم اوت کرد. دریافت های بد تیم ایران همچنان ادامه یافت و فرانسه روند امتیازگیری خود را تداوم بخشید تا وقت دوم ست دوم را ۱۶ بر ۱۱ به نام خود ثبت کند.

لوزانو در بازگشت دو تیم به زمین تغییراتی را در ارنج تیم ایجاد کرد. مرندی و زرینی وارد میدان شدند تا شاید تحولی در روند بازی ایجاد شود. پس از آن فرهاد قائمی به ترکیب اضافه شد اما دفاع روی تور فرانسه اجازه خود نمایی را به مهاجمان روی تور ایران نداد و این ست هم با برتری ۲۵ بر ۱۸ فرانسه خاتمه یابد.

 

کد خبر 3673114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha