۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۴

برای اولین بار در کشور؛

باشگاه کشاورزان استان قزوین افتتاح شد

باشگاه کشاورزان استان قزوین افتتاح شد

قزوین- در مراسمی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی اولین باشگاه کشاورزان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در کشور فعالیت رسمی خود را در قزوین آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،ظهرسه شنبه در مراسمی باحضور یزدان سیف مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور،کشاورز معاون وزیرجهاد کشاورزی، عابدینی معاون سازمان هواشناسی کشور، نیازعلی ابراهیمی پاک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، تبسمی مدیر خدمات حمایتی کشاورزی قزوین، رمرودی مدیربانک کشاورزی و جمعی از کشاورزان و بهره برداران اولین باشگاه کشاورزی کشور فعالیت خود را در قزوین آغاز کرد.

با راه اندازی این باشگاه ضمن ارتباط نزدیکتر با کشاورزان در مزرعه زمینه ارائه خدمات کارشناسی در محل فراهم می شود.

همچنین دادن توصیه های کارشناسی میزان و نحوه مصرف سم و کود، کمک به تولید محصول مرغوب، آزمایش آب و خاک رایگان، خرید نهاده های کشاورزی به صورت سفارشی و غیر حضوری، تحویل نهاده در محل فعالیت کشاورزان، مشاوره تخصصی، ارائه کارت اعتباری قسطی برای خرید نهاده و ارائه اطلاعات هواشناسی از دیگر خدمات باشگاه کشاورزی است.

باشگاه کشاورزی در راستای کاهش هزینه های تولید، ارتقاء بهره وری و تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی راه اندازی شده است و به صورت پایلوت پس از قزوین در استانهای لرستان، فارس، خراسان، گلستان و تاپایان امسال در تمام استانها راه اندازی خواهد شد.

کشاورزان و بهره برداران با عضویت در این باشگاهذ با شماره ۱۵۵۹ می توانند ضمن عضویت از خدمات مشاوره ای این باشگاه استفاده کنند.

کد خبر 3673629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha