۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱

تورنمنت بین‌المللی جام فجر؛

وزنه‌برداران اوزان ۹۴ و ۱۰۵ کیلوگرم روی تخته می‌روند

وزنه‌برداران اوزان ۹۴ و ۱۰۵ کیلوگرم روی تخته می‌روند

دومین روز رقابتهای وزنه‌برداری جام بین المللی فجر امروز چهارشنبه با پیکارهای مدعیان اوزان ۹۴ و ۱۰۵ کیلوگرم پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابتهای بین المللی جام فجر در روز دوم با مسابقات اوزان ۹۴کیلوگرم و ۱۰۵ کیلوگرم در تالار وزنه برداری ورزشگاه آزادی پیگیری می شود که از ساعت ۱۶ امروز علی هاشمی و سهراب مرادی به مصاف ۷ وزنه بردار دیگر می روند.

همچنین در این وزن سهراب مرادی دارنده مدال برنز جوانان جهان و طلای قهرمانی آسیا، پس از دو سال دوری از میادین بین المللی، سخت در تلاش است تا مدال خوشرنگ المپیک را به اندوخته مدالهایش بیافزاید.

مرادی که به دسته ۹۴ کیلوگرم آمده در هفته پایانی لیگ با حدنصاب مجموع ۳۹۳ کیلوگرم عنوان بهترین وزنه بردار را به دست آورد. وی که یکی از شانس‌های کاروان ایران برای کسب مدال المپیک به شمار می رود برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو علاوه بر جام فجر باید در رقابتهای گزینشی پان امریکن هم شرکت کند.

علی هاشمی دیگر نماینده کشورمان امسال نیز در مسابقات قهرمانی آسیا یکی از مدال آوران تیم ملی بود و موفق شد با رسیدن به حدنصاب مجموع ۳۷۴ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد.

رقابت وزنه برداران دسته ۱۰۵ کیلوگرم امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد از ساعت ۱۸،۳۰  آغاز می شود. تنها نماینده کشورمان، محمدرضا براری در این وزن با حریفانی همچون «سرگیس مارتیروسجان» از اتریش و همچنین «رودیون بوچکوف» از روسیه مصاف خواهد داشت.

براری در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ که در ازبکستان برگزار شد با ثبت رکورد ۴۰۱ کیلوگرم در مجموع، بهترین رکورد شخصی را به نام خودش به ثبت رساند.

کد خبر 3674169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha