۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۹

راه های ۸ روستای اسفراین با قیر رایگان آسفالت می‌شود

راه های ۸ روستای اسفراین با قیر رایگان آسفالت می‌شود

بجنورد- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسفراین از آسفالت راه‌های هشت روستای اسفراین با قیر رایگان خبر داد.

رمضانعلی ترکمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آسفالت راه‌های هشت روستای اسفراین از محل قیر رایگان با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری‌ها در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر زیرساخت‌های آسفالت این روستاها پایان یافته و هم‌اکنون نیز آسفالت دو روستا در حال انجام است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسفراین تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون راه های سه روستا در این شهرستان آسفالت شده و عملیات آسفالت راه های چهار روستا نیز از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و اعتبارات ملی در حال انجام است.

ترکمانی گفت: همچنین در پنج روستای اسفراین اجرای سنگ‌فرش، جداره سازی و فضای ویژه در حال انجام است که تا اواسط تیرماه به اتمام خواهد رسید.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون اجرای طرح هادی در ۱۷ روستای در حال اجرا است، افزود: تاکنون این طرح در ۴۴ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان اجراشده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسفراین تصریح کرد: از تعداد ۱۷ روستا، امسال آسفالت ۱۲ روستا آسفالت اجرا می‌شود که اعتبار اجرای این پروژه‌ها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، تملک و اعتبارات ملی و قیر رایگان تأمین خواهد شد.

ترکمانی اظهار داشت: از روستاهای فوق پنج روستا نیاز به برق‌رسانی دارند که هم‌اکنون در حال اجرا است و از پیشرفت ۹۷ درصدی برخوردار است.

کد خبر 3692787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha