۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۰۲

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

ملت سازی اسرائیل به شکست انجامید/ راهبردهای آزادسازی قدس شریف

ملت سازی اسرائیل به شکست انجامید/ راهبردهای آزادسازی قدس شریف

ساری - دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سرمنشأ تمامی حرکت‌ها، ناامنی، جنگ‌های سوریه، عراق، لبنان و یمن را صهیونیست و حامیانش دانست و گفت: این درحالیست که ملت سازی اسرائیل شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر رحیم صفوی پیش ازظهر جمعه در راهپیمایی روز قدس در ساری افزود: فتنه‌گر اصلی و آن‌که به آمریکایی‌ها خط می‌دهد، اسرائیلی‌ها هستند و این رژیم به کمک آمریکا به دنبال عادی‌سازی روابط با کشورهای ترکیه، قطر و برخی کشورهای اسلامی منطقه است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال راه‌اندازی جنگ اهل سنت و علوی‌ها در سوریه، یمن، عراق و کشورهای عربی هستند اظهار داشت: حدود ۶۸ سال قبل با توطئه دولت خبیث انگلیس و حمایت آمریکا، سرزمین فلسطین که ۹۰ درصد جمعیت آن را مسلمانان عرب فلسطینی تشکیل می‌دادند به‌زور اسلحه به زیر یوغ  تروریست‌های اسرائیل درآوردند.

وی اظهار داشت: فاجعه انسانی ملت فلسطین به هفت دهه قتل، آواره سازی، شکنجه، فریب‌کاری قدرت‌های بزرگ و سازمان‌های بین‌المللی در حمایت از اشتغال گران غاصب تبدیل شد.

سرلشکرصفوی، هدف از ایجاد غده سرطانی را ایجاد ناامنی و تسلط بر کشورهای عربی بیان کرد و گفت: براثر این تنش‌ها، غارت ثروت‌های طبیعی ملت‌های منطقه و وابستگی دولت‌های عربی منطقه از دیگر اهداف است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قو افزود: هم‌اکنون پس از ۶۸ سال از رژیم جعلی و ننگین و آدم کش، تروریست‌های تکفیری که ده‌ها هزار نفر از مردم سوریه و عراق را به شهادت رساند و ۹ میلیون مردم را آواره کرده‌اند، و گروه‌های تروریستی دست‌پرورده آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند و دولت‌های عربی پول‌دار نیز از آنان حمایت می‌کنند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: حفظ بقا و امنیت رژیم ننگین اسرائیل از اهداف گروهک‌های تروریستی است و به دنبال تضعیف مقاومت و تجزیه کشورهای اسلامی هستند و درصدد هستند تا ناامنی را به داخل جمهوری اسلامی بکشانند که به حول قوه الهی و رشادت فرزندان، شکست‌خورده‌اند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به اهداف و وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی اشاره و اضافه کرد: هم‌اینک اسطوره‌سازی نظامی رژیم صهیونیستی برای امنیت سازی در منطقه به شکست کشیده شده و نتوانستند در جنگ ۳۳ روزه پیروز شوند، همچنین در جنگ ۲۲ روزه و ۵۱ روزه در نوار غزه شکست خوردند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: صهیونیست‌ها نگران رشد گروه‌های مقاومت در منطقه هستند و دولت اسرائیل درزمینهٔ تشکیل دولت خالص یهودی و پاک‌سازی منطقه از فلسطینی‌ها با شکست مواجه شده است.

وی تصریح کرد: آرزوی تسلط صهیونیست‌ها از نیل تا فرات به شکست انجامید و این رژیم ازنظر اقتصادی آسیب‌پذیر شدند و برای شهرک‌سازی و دیواره سازی با مشکلاتی مواجه هستند و اگر یک روز آمریکا دست حمایت را از صهیونیست‌ها بردارند این رژیم نمی‌تواند به بقای ننگینش ادامه دهد.

سرلشکر صفوی یادآور شد: ازنظر عقلانی یکی از عواملی که  صهیونیست را محکوم‌به شکست می‌کند، بحث جمعیتی آن است و از ۱۸ میلیون نفر جمعیت یهودی‌ها در جهان، شش میلیون نفر در آمریکا و شش میلیون یهودی نیز در داخل اسرائیل بسر می‌برند و برآورد می‌شود تا جمعیت مسلمانان فلسطینی بر جمعیت یهودیان پیشی گیرد.

وی بابیان اینکه صهیونیست‌ها ترسیمی از وضعیت آینده‌شان ندارند گفت: فروریختن ساختار داخلی و تنش دائم بین گروه‌ها و احزاب کوچک در سیاست‌های اقتصادی و امنیتی این رژیم از دیگر چالش‌های آن است و صهیونیست‌ها در ملت‌سازی و هویت جمعی شکست‌خورده‌اند.

سرلشکر صفوی یادآور شد: افزایش تنفر از جنایات رژیم اشغالگر و کودک کش یهودی و صهیونیستی در جهان این رژیم را دچار مشکل کرده است.

راهبردهای آزادسازی قدس شریف

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به راهبردهای سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی برای آزادی قدس شریف اشاره کرد و بابیان اینکه به فرمایش حضرت امام راحل، راه قدس از کربلا می‌گذرد ادامه داد: طبق پیش‌بینی مقام معظم رهبری، رژیم اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی اتحاد مسلمین و حمایت از مقاومت اسلامی و ادامه جهاد مسلحانه را اصلی‌ترین راهبرد آزادی فلسطین و قدس شریف بیان کرد و گفت: محور قرار گرفتن فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام از دیگر راهبردها است.

سرلشکر صفوی، الگو گرفتن ملت‌های اسلامی از انقلاب اسلامی را از دیگر راهبردها بیان کرد و گفت: تقویت گروه‌های جهادی و مسلح کردن مردم کرانه باختری سبب می‌شود تا کنترل از دست صهیونیست را خارج شود.

وی راه اندازی نهضت رسانه ای علیه عادی سازی روابط اسرائیل با کشورها، فعال سازی جشنواره های بین المللی سالانه هنر در ترویج فرهنگ مقاومت مردم فلسطین را از دیگر راهبردها برای آزادی فلسطین بیان کرد.

کد خبر 3699553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha