۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۵۷

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶؛

ایران صفر - صربستان ۲/ امتیازات حساس ست دوم را از دست دادیم

ایران صفر - صربستان ۲/ امتیازات حساس ست دوم را از دست دادیم

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و صربستان در ست دوم با برتری تیم صربستان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی والیبال ایران و صربستان از ساعت ۲۱ روز جمعه دیدار خود را در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ جهانی ۲۰۱۶ در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کردند که ست دوم را تیم صربستان ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد تا در مجموع ۲ بر صفر پیش بیفتد.

در ست دوم هم صربستان با سرویس های خوب آتاناسویچ خیلی زود ۵ بر ۲ پیش افتاد تا لوزانو هم تقاضای تایم اوت کند و هم زرینی و مباشری را به میدان بفرستد. صربها وقت نخست استراحت فنی این ست را ۸ بر ۵ پیش افتادند.

تیم صربستان همچنان با تکیه بر سرویس و دفاع روی تور عالی خود امتیازگیری کرد تا اینکه موسوی با دفاع خوب خود فاصله را به ۲ امتیاز کاهش داد. تیم کشورمان با چند دفاع پی در پی در امتیاز ۱۳ با صربستان برابر شد. وقت دوم استراحت فنی را صربستان ۱۶ بر ۱۵ پیش افتاد.

صرب ها در بازگشت به زمین به طور متوالی سرویس خود را هدر دادند تا دو تیم برابر پیش بروند. تیم ایران یک امتیاز پیش افتاد تا گربیچ درخواست تایم اوت کند. صربستان دو امتیاز متوالی گرفت و این بار لوزانو تقاضای تایم اوت کرد. بازیکنان کشورمان در امتیازات حساس این ست اشتباهات متوالی داشتند تا ست دوم نیز با برتری ۲۵ بر ۲۲ تیم صربستان خاتمه یابد.

کد خبر 3699921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha