۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۹

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶؛

برتری تیم ملی والیبال ایتالیا مقابل ایران در ست نخست

برتری تیم ملی والیبال ایتالیا مقابل ایران در ست نخست

تیم ملی والیبال ایران در در دومین بازی خود در هفته سوم رقابتهای لیگ جهانی به مصاف ایتالیا رفت که ست نخست این بازی با برتری لاجوردی پوشان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ جهانی از ساعت ۲۱ روز شنبه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در ست نخست این بازی تیم ایتالیا با حساب ۲۵ بر ۲۰ برنده شد.

رائول لوزانو در این بازی از ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، سیدمحمد موسوی، محمدجواد معنوی نژاد، عادل غلامی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد.

تیم ایتالیا که که انگیزه های زیادی برای کسب این امتیازات این بازی داشت با تمام قوا برابر ایران قرار گرفت. دو تیم تا امتیاز ۴ برابر پیش رفتند اما پس از آن بود که ایتالیا با امتیازگیری زایتسف و خوانتورنا برتری ۸ بر ۴ را در وقت نخست استراحت فنی رقم زد.

این روند تا وقت دوم استراحت فنی ست نخست ادامه یافت و ایتالیا برتری ۱۶ بر ۱۲ خود را ثبت کرد. بعد از آن مهدوی و میرزاجانپور به میدان آمدند اما ایتالیا تلاش کرد فاصله را حفظ کند و ست نخست را ۲۵ بر ۲۰ برنده شد.

کد خبر 3700870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha