۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۰۶

طی حکمی؛

سرپرست فرمانداری سرخه معرفی شد/ مویدی زاده جایگزین کرمی

سرپرست فرمانداری سرخه معرفی شد/ مویدی زاده جایگزین کرمی

سرخه - استاندار سمنان طی حکمی علی محمد مویدی زاده را به جای رضا کرمی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خباز در حکمی که روز یکشنبه ابلاغ شد، خطاب به علی محمد مویدی زاده می نویسد: با پیشنهاد معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، و نظر به مراتب شایستگی و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست فرمانداری سرخه منصوب می شوید.

وی در ادامه این حکم آورده است: توجه و احترام مردم و ولی نمتان ما و تشکیل جلسات هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای فرمانداری برای اجرای امور به صورت مستمر ایجاد هماهنگی بین ادارت و بخشداری های تابعه و نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان از جمله وظایفی است که امید است در انجام آن تلاش و کوشش کنید.

استاندار سمنان همچنین خطاب به مویدی زاده می نویسد: توفیق روز افزون شما را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند منان خواستارم.

پیش از این رضا کرمی در سالگرد انتصاب خود به سمت فرمانداری سرخه و در سخنانی غافلگیر کننده خطاب به مردم این شهرستان همزمان با راهپیمایی روز قدس، گفته بود: من می روم اما ماموریتم تمام نشده بلکه ماموریت مرا تمام کردند.

این حکم انتصاب قطعا پایانی بر شائبه های پدید آمده درباره فرمانداری شهرستان سرخه خواهد بود چرا که پایان ماموریت کرمی آغاز ماموریت مویدی زاده قرار گرفت.

مویدی زاده پیش از این معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دامغان بوده است.

کد خبر 3701385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha