۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲

چاپ تعدادی دیگراز کتابهای دوره دوم شعر معاصر/شعرسوزی در بازار نشر

چاپ تعدادی دیگراز کتابهای دوره دوم شعر معاصر/شعرسوزی در بازار نشر

تعداد دیگری از مجموعه شعرهای دوره دوم شعر معاصر توسط انتشارات بوتیمار منتشر و راهی بازار نشر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ۸ کتاب جدید از کتاب های شعر دوره دوم شعر معاصر به تازگی توسط انتشارات بوتیمار منتشر و راهی بازار نشر شده اند.

یکی از این کتاب ها، «ایکاروس بر برزخی به نام عشق» نام دارد که سروده های علی رضا مطلبی را در بر می گیرد. این کتاب تعدادی شعر کوتاه سپید را شامل شده و شاعرش آن را به عشق که موجب تنهایی اش شده، تقدیم کرده است.

این کتاب با ۵۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۴۵ هزار ریال منتشر شده است.

«مترسک مزارع بی کلاغ» سروده آرمتی رحمانی عنوان دیگر دوره دوم شعر معاصر است که ۵۶ شعر کوتاه سپید را از این سراینده در بر می گیرد. شاعر این شعرها نیز، کتابش را باورهای دگرگون شده پدر خود تقدیم کرده است.

این کتاب با ۶۸ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۵ هزار ریال چاپ شده است.

کتاب بعدی، مجموعه شعر «کار را به کائنات نکشان برگرد» نام دارد که تعدادی از اشعار ثریا ریاحی راد را در خود جا داده است. این کتاب با شعری به همین نام آغاز می شود و تعدادی شعر سپید کوتاه دیگر را نیز شامل می شود.

این کتاب با ۶۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۵ هزار ریال به چاپ رسیده است.

«به کرانه باختری رسیدیم، بلند شو!» نام کتاب شعر بعدی است که صدوچهل و چهارمین عنوان مجموعه دوره دوم شعر معاصر است و تعدادی از اشعار بهروز ایزدآبادی را شامل می شود. شعرهای این کتاب در ۴ بخش تقسیم شده اند که در حکم ۴ فصل سال هستند و از فصل اول و دوم شروع شده تا به فصل سوم و فصل نو برسند.

این کتاب با ۸۴ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۷۰ هزار ریال منتشر شده است.

در کتاب بعدی که «سقف ها» نام دارد، ۴۳ شعر بسیار کوتاه و کوتاه از یاور مهدی پور گردآوری شده است. این کتاب هم با ۶۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۵ هزار ریال به چاپ رسیده است.

«شعرسوزی» کتاب دیگر مجموعه دوره دوم شعر معاصر است که سروده های زهرا زمان را در بر می گیرد. سراینده این شعرها، کتاب خود را به برادرش تقدیم کرده که کتاب اسم گل ها را چاپ نشده در کمد خود دارد. «شعرسوزی» نام یکی از اشعار این کتاب است.

این کتاب هم، با ۸۴ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۷۵ هزار ریال عرضه شده است.

مجموعه «روی خط صلح» سروده محمد شریفی هم کتاب بعدی چاپ شده در دوره دوم شعر معاصر است که نسبت به کتاب های دیگر حجم بیشتری داشته و ۵۸ شعر را در بر می گیرد.

نگین، راه بان، در بی تکیه گاهی، سیما، تسخیر، چند زخمه کوتاه، هراس، بیچاره گل ها، کوکبه، دریچه، دو دیده کبود، اتفاق و ... عناوین تعدادی از شعرهای این کتاب هستند.

این کتاب با ۸۸ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۷۰ هزار ریال منتشر شده است.

«از توفان پرستو» هم نام عنوان صد و چهل و هشتم دوره دوم شعر معاصر است که تعدادی از سروده های عباس مهیاد را شامل می شود. شعرهای این کتاب در دو بخش «(هایکو _ رباعی)ها» و «پسگفتار» گردآوری شده اند. بخش پسگفتار، دو یادداشت را از عباس مهیاد در خود جا داده که اولی با عنوان «چرا شعر شاهِ هنرهاست؟» و دومی با حجم چند سطر و عنوان «کلامی به ظلِّ حسرتی» به چاپ رسیده است.

این کتاب با ۶۴ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۷۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.

کد خبر 3706913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha