۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۴۸

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

جزئیات جذب وزیر نفت در دانشگاه تهران/ بررسی تقاضای انتقال

جزئیات جذب وزیر نفت در دانشگاه تهران/ بررسی تقاضای انتقال

رئیس دانشگاه تهران از بررسی تقاضای وزیر نفت برای فعالیت به عنوان عضو هیات علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: «آقای زنگنه درخواست دارند از دانشگاه خواجه نصیر به این دانشگاه منتقل شوند.»

محمود نیلی احمدآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: «آقای زنگنه در گذشته نیز به عنوان عضو هیات علمی وابسته این دانشگاه فعالیت داشته و اکنون نیز تقاضا دارد به این دانشگاه منتقل شود».

وی افزود: «وی در گذشته بازنشسته بوده اما در دولت بازگشت به کار شده و اکنون نیز تقاضای انتقال وی از دانشگاه خواجه نصیر به دانشگاه تهران درحال بررسی است».

رئیس دانشگاه تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه زنگنه با مرتبه مربی در دانشگاه خواجه نصیر مشغول به فعالیت بوده است، گفت: «در صورتی که وی به دانشگاه تهران منتقل شود هر نوع موقعیت علمی که در دانشگاه مبدا داشته در دانشگاه تهران نیز خواهند داشت.»

بررسی انتقال وزیر نفت در هیات جذب و استخدام دانشگاه تهران

محمود کمره ای، رئیس پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: موضوع انتقال آقای زنگنه به دانشگاه تهران مطرح شده است و باید در هیات جذب و استخدام این دانشگاه بررسی شود. وی با رعایت ضوابط قانونی می تواند در این دانشگاه فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: همچنین با تصمیم هیات امنای دانشگاه و با هماهنگی وزارت علوم فعالیت زنگنه به عنوان عضو هیات علمی این دانشگاه امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت که با مرتبه مربی در گذشته به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر مشغول به فعالیت بوده است درخواست انتقال به دانشگاه تهران و فعالیت به عنوان عضو هیات علمی این دانشگاه را دارد.

کد خبر 3729250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سعید ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      این دیگه بی انصافی هستش. هیچ دانشگاهی یک همچین سرویسی به هیات علمی با مرتبه مربی نمیده. 30 ساله ارتقا مرتبه نگرفتن حتی ایشون مشمول اون ایین نامه که به مربیان بدون داشتن مدرک دکترا و به استناد سوابق علمی و پژوهشی ارتقا به مرتبه استادیاری میدن، آقای زنگنه چرا یک کاری می کنید که هم دانشگاه تهران دچار مشکل بشه و هم آموزش عالی
    • احسان ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      کلا در این دولت پیر و پاتالها دعوت به کار میشن و جوانها بیکار بایر توی خیابونها بگردند بعد هم بهشون بگن چرا تشکیل خانواده نمیدید
    • امیر ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      چرا باید همه ابزار ها و قانون ها در اختیار اشخاصی قرار بگیره که قدرت دارند؟ آیا اگر کس دیگری هم بود این امتیاز بهشون داده می شد؟ هر روز از تفسیر جدید قانون به نفع ایشون و همراهنشون خبر میرسه که اخرینش هم ارتقای مدیر بازنشسته شرکت مناطق نفت خیز به معاونت بود تا ایشان همچنان در پستشون ابقا شوند. خود شخص بنده بورسیه دانشگاه نفت بودم و فقط به جرم اینکه ارشدم رو در دانشگاه صنعتی شریف خوندم من و خیلی از دوستانم رو از روند استخدامی خارج کردند. تفسیر قانون به طور سلیقه ای حقاً ناجوانمردانه است.
    • حسن ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      این دیگه بی انصافی هستش چیه، این اوج بی انصافی... حتما تدبیر و امیدی است برای جوانان دکتری بدست گرفته، که به فکر آینده نباشند و بدونند که وقتی پیر شدند امیدی برای هیئت علمی است
    • جوان فارغ التحصیل دکترا از شریف ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      متأسفانه آقای زنگنه کلا اعتقادی به قانون ندارن. خودشونا قانون ناطق میدونن و هر کاری را دلشون بخواد انجام میدن. مخالف ها را هم در وزارتخونه ی متبوعشون کلا برداشتن تا راحت کاراشون پیش بره. این قضیه که آب خوردنه واسشون. از الان ایشون را هیئت علمی دانشگاه تهران بدونین.
    • مهدی ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      مساله خیلی ساده است، ایشون وزیر نفته نه هییت علمی ساده با درجه مربی!!!
    • پروانه ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      عجب تدابيرى...عجب اميدهايى...
    • احسان ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      آقا من 32 سالمه یکساله دکتری دفاع کردم تو یک رشته فنی از دانشگاه سراسری با 27 مقاله ISI و 5 کنفرانس و 3 کتاب تألیفی و ترجمه ای دانشگاهی و طرح پژوهشی، داور نمونه بین المللی، سردبیر و شاگرد اول موندم بیرون تو هر فراخوان که میرم بدون نتیجه برمیگردم الان آقای وزیر و برادر رییس جمهور دارن اینجوری میکنن. باز دولت قبل هم دانشجوی دکترای زیاد برمیداشتند هم هیات علمی جذب میکردند ولی این دولت در رو به روی دانشجوی دکترا کامل باز کرده و جذب رو هم کامل قطع کرده. اینهمه فساد و بیعدالتی نوبره.
    • حمید کماکان ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      بله جناب وزیر سابقه ی دستکاری فراقانونی در هیئت علمی ها رو در سابقه شون دارند. ایشون در سال ۸۲ که وزیر بودن شخصی با مدرک فوق لیسانس رو به دانشگاه نفت معرفی کردن برای عضویت در هیئت علمی.که با مخالفت اساتید برتر دانشگاه نفت که همه تحصیلات عالیه از بهترین دانشگاه های بین المللی رو دارن مواجه شد.ظاهرا شخص مذکور هم دوره ایه دانشگاه جناب زنگنه بودن. کینه ای مهندس زنگنه از دانشگاه نفت داره فقط بخاطر این موضوعه.
    • محسنی ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      این دیگه چیه.. واااای باورم نمیشه..یکی جلو زنگنه رو بگیره.. بخدا دانشجوهای دانشکده فنی نذارن .. ما خودمون کلی دانشجو دکترا و فارغ التحصیل خفن داریم تو همین خود دانشکده فنی حاضرم به اسم همین جا تک تک بگم.. .. این چه دولتیه، این چیه؟؟؟؟ اخه نه فقط این قضیه همه چی میلنگه.. .. من خودم ب اینا رای دادم ولی الان چی میبینم..
    • عدالت امید ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      بازنشستگی کلیه مربیان و استادیاران با سی سال سابقه خدمت مطابق قانون اجباری است. دعوت به کار باز نشستگان نیز خلاف قانون است.
    • امیر حسن ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      اینطور واقعا معلومه که از این پست ها فقط برای منافع شخصی شون استفاده می کنن به همه فارغ التحصیل های درجه یک که جذب دانشگاه تهران رو حساب باند بازی ردشون کرده تبریک می گم
    • وحید ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      متاسفم جناب وزیر جای شما ب عنوان هیئت علمی نیست و فک نکنم توانشو داشته باشین ک بخوابین تو جایی مثل دانشگاه تهران درس بدین شما همون بهتر تو وزارت نفت مشغول ب کار بشید وزیاد ب فکر بچه های تهران نباشید مرسی خواهشا نیاید
    • يك دانشجو ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      من در اينترنت جست و جو كردم ! ميشه كسي مقالات ايشون را به ما نشان بده ببينيم چكار علمي كرده كه بايد هييت علمي دانشگاه تهران بشه؟!؟ زنگنه شایستگي هييت علمي شدن هيچ دانشگاهي را ندارد
    • علی ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      آقای زنگنه اعتقادی به قانون نداره.فقط هرچی خودش بگه همون درسته
    • دانشجوی دانشگاه تهران ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      این یه جور رانته وبرای جامعه علمی کشور قابل قبول نیست
    • علی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
      0 0
      زنگنه نمونه بارز ناحق بودن افراد در جاهای حساس کشور هستن یک تنه داره تمام نفت و سیستم آموزش عالی رو به قهقرا میبره با این باند بازیاش