۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰

بابک نکویی به مهر گفت:

تولید انیمیشن «سفر دیگر» در فضای ایرانی/ همکاری با شهرداد روحانی

تولید انیمیشن «سفر دیگر» در فضای ایرانی/ همکاری با شهرداد روحانی

بابک نکویی کارگردان انیمیشن بیان کرد پیش تولید انیمیشن «سفر دیگر» با فضای کاملا ایرانی به زودی آغاز می شود.

بابک نکویی کارگردان انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جدیدترین فعالیت های خود در این حوزه گفت: مدتی است که تولید یک پروژه انیمیشن با نام «حساب کتاب» را به پایان رسانده ایم. این مجموعه به سفارش بانک مرکزی در فضای مجازی منتشر شد. این مجموعه با موضوع اقتصادی و با صدای محمدرضا علیمردانی توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند.

وی ادامه داد: در حال برنامه ریزی برای ساخت قسمت دوم «حساب کتاب» هستیم که امیدوارم به زودی آماده ارائه در فضای مجازی شود.

کارگردان انیمیشن «استریپی» توضیح داد: یکی از مهمترین فعالیت هایی که در حال حاضر برای اجرایی شدن آن برنامه ریزی می کنیم، ساخت یک انیمیشن کوتاه است که پیش تولید آن به تازگی آغاز شده است. نام موقت این انیمیشن «سفر دیگر» است که به احتمال زیاد نام آن تغییر خواهد کرد.

وی بیان کرد: این انیمیشن یک کار کوتاه ۱۰ دقیقه ای است که موسیقی آن توسط شهرداد روحانی ساخته می شود. این انیمیشن ترکیبی از تصویرسازی و مینیاتورهای ایرانی است و یک داستان کاملا ایرانی را به تصویر می کشد.

این کارگردان انیمیشن تاکید کرد: «سفر دیگر» داستان تحول یک فرد متمول و خوش گذران است که در طول یک سفر به تحول و تکامل می رسد.

وی ادامه داد: این انمیشن به صورت ۲ بعدی ساخته می شود و با توجه به اینکه پیش تولید آن آغاز شده است، پیش بینی می کنم ساخت آن یک سال به طول انجامد و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده افتتاحیه آن در یک جشنواره خارجی خواهد بود.

نکویی در پایان گفت: فضای این انیمیشن نسبت به انیمیشن «استریپی» کاملا متفاوت است و تنها اشتراکی که بین این دو انیمیشن وجود دارد، مبنای موسیقی آن است.

کد خبر 3731288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha