۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴

مدیر اجرایی انجمن زنان کار آفرین مطرح کرد:

لزوم افزایش حمایت از زنان توانمند و کارآفرین در کشور

لزوم افزایش حمایت از زنان توانمند و کارآفرین در کشور

کرمانشاه- مدیر اجرایی انجمن زنان کار آفرین لزوم افزایش حمایت از زنان توانمند و کارآفرین در کشور را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فخرالسادات محتشمی پور صبح امروز چهارشنبه در نشست منطقه ای زنان کارآفرین که به میزبانی دانشگاه آزاد کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار داشت: اکنون ۱۲ سال است که انجمن زنان کارآفرین شکل گرفته و هدف ما این است که از طریق فعالیت های کارآفرینی به توسعه کشور کمک کنیم.

وی افزود: در واقع باید با رشد و توسعه اقتصادی وافزایش توان زنان کارآفرین به نهادسازی کمک کنیم و تجربه ملی را در سطح استانی و منطقه ای پیاده کنیم.

محتشمی همچنین به مشکلات سر راه کارآفرینی اشاره کرد و گفت: در شکل گیری یک نهاد مشکلات زیادی وجود دارد و تا اعتقاد، ایمان راسخ و علاقه  کافی وجود نداشته باشد یک نهاد شکل نخواهد گرفت و اینجاست که نیاز به ارائه تجارب برای فارغ التحصیلان و جوانان احساس می شود که باید در اختیار آنها قرار گیرد تا به توسعه وتعالی در کارآفرینی برسیم.

محتشمی پور در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه این دغدغه در استان کرمانشاه وجود دارد و نهادسازی در این خصوص صورت گرفته است ضمن اینکه اولین دوره نشست زنان کارآفرین در سال ۹۳ و در دانشگاه ازاد کرمانشاه برگزار شد.

در ادامه این نشست، کارگاه های مرتبط با کارآفرینی باحضور کارآفرینان زن برگزار شد.

گفتنی است، محورهای مورد بحث در این نشست شامل فرصت ها و چالش های کسب و کار، نهادسازی کسب و کار و کارآفرینی و توانمندسازی کسب و کار و کارآفرینی است.

کد خبر 3743938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha