۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷

وزیر کشور:

فضای کسب و کار در گلستان رونق گرفته است

فضای کسب و کار در گلستان رونق گرفته است

علی آبادکتول- وزیر کشور گفت: امید و حرکت در رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در گلستان ایجاد شده است و باید آنرا تقویت کرده و سرعت بخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی، صبح یکشنبه در افتتاح متمرکز پروره های هفته دولت علی آبادکتول، با بیان این که رونق اقتصادی دیگر انتخاب نیست و جبر است، اظهار کرد: ما در یک رقابت نفس گیر وارد شده ایم و حکومت اسلامی نه تنها برای بهبود زندگی مسلمین بلکه جهانیان است.

وزیر کشور با تاکید بر این که دنیا قبول کرده اسلام دین صلح و دوستی و خدشه ناپذیر است، اضافه کرد: اینکه قوانین اسلامی می تواند بنیان های اقتصادی محکمی را بنا نهد یا خیر هنوز جای شبهه است و ما در معرض تهدید و امید هستیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی از نظر علمی و تئوری کاملا پذیرفته شده است اما باید این نظریه به یک تئوری همه جا گیر تبدیل شود.

وی با بیان این که دولت به اقتصاد مقاومتی ایمان داشته و تحقق آنرا تکلیف خود می داند، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار در دستور کار قرار گرفت و ستاد تسهیل تشکیل شد و تا پایان شهریور ماه ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه در گردش صنایع کوچک و متوسط پرداخت می شود.

رحمانی فضلی همچنین گفت: در حوزه مالیات محورهای خوبی به استانداران تفویض اختیار شده است.

وی افزود: همچنین ۱۰۰ اختیار جدید از سوی دولت به دستگاه های اجرایی و مدیران متناظر استانی تفویض اختیار شده و وزیر معین دارند.

وزیر کشور تاکید کرد: برای ازج نهادن به مردم  و خدمت به آن ها باید هر کس به هر نوعی می تواند به تولید و رونق اشتغال کمک کند پای کار بیاید.

وی تصریح کرد: هم اکنون کشور در امنیت کامل است و سرمایه گذاران رغبت به سرمایه گذاری دارند و همه باید کمک کنیم تا سرمایه گذاری در کشور تقویت شده تا اقتدار کشور حفظ شود.

کد خبر 3754096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha