۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۱۸

رمان جنگی «قنوت آخر» منتشر شد

رمان جنگی «قنوت آخر» منتشر شد

رمان جنگی «قنوت آخر» نوشته محمد محمودی نورآبادی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان جنگی «قنوت آخر» نوشته محمد محمودی نورآبادی به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این رمان ۲۵ فصل دارد و اتفاقات و حوادثش توسط یک راوی دوم شخص روایت می شود. محمد محمودی نورآبادی متولد سال ۱۳۴۹ از افرادی است که زمان جنگ نوجوان بوده و از اعضای گردان حضرت فاطمه (س) محسوب می شده است؛ گردانی که خودش و نیروهایش را می‌توان در رمان «قنوت آخر» دید.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم:

یکی می گوید: «برادر هاشم نژاد درست می‌گه... صدای وینگه تیرها رو مگه نمی‌شنوین!؟»

و از پشت می‌افتد. انگار باید همین یک جمله را می‌گفت و می‌رفت. دندان هایت از خشم روی هم ساییده می‌شود. جلدی نوار دیگری را جا می‌زنی و تیربار را از زمین بلند می‌کنی. پشت یک «یازهرا»، از شعله پوش تیربار آتش فواره می‌کشد. صدای الله اکبر دور و بری‌ها بالا می‌گیرد.

خمپاره است و تیر و ترکش و فواره آب و ناله و الله اکبر وجعلنا. یک خمپاره «زمانی» بالای سرتان منفجر می‌شود. بعدی سوت می‌کشد و گومب روی خاکریز دولاغ می‌کند. هنوز دست رزمنده کناردستی ات، دو طرف گوشش است که سومی توی نهر می‌خورد و فواره های آب عین توی پارک ها بالا می‌رود. آنی منظره‌ای درست می‌کند، دیدنی... ناله‌ای که به گوش می‌رسد، از فواره آب خبری نیست. نوبت می‌رسد به خمپاره زمانی. تا کسی بخواهد منتظرش بماند، پشنگه‌های فواره آب، روی تنش ریخته است. عراقی‌ها اما بی اندازه دقیق می‌زنند...

این رمان با ۳۰۰ صفحه، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۱۱۵ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 3764057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha