۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰

پایان انتخابات فدراسیون جودو در رقابت نزدیک میراسماعیلی و درخشان

پایان انتخابات فدراسیون جودو در رقابت نزدیک میراسماعیلی و درخشان

مجمع انتخابات فدراسیون جودو به ریاست معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش برگزار و در نهایت محمد درخشان به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای این جلسه نصرالله سجادی در خصوص حضور اعضای مجمع، نحوه و مدت زمان حضور ارائه برنامه از سوی نامزدها صحبتهایی را مطرح کرد. وی از نامزدهای انتخابات خواست در صورت تمایل به کناره گیری، قبل صحبت کردن انصراف دهند.

از میان ١٣ نفری که برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بودند، حسین قمی، محمد بلوطی، امیر حسین سیاحی و روشنک دولتشاهی در مجمع حاضر نبودند. مهرداد حسن زاده نیز با وجود حضور در محل آکادمی ملی المپیک در مجمع حاضر نشد. آزاد، خدابخش، درخشنده، زارعیان، میرفلاح نصیری، حیدریان، درخشان و میراسماعیلی نیز در انتخابات شرکت کردند.

از بین ٤٥ نفر اعضای مجمع در زمان شروع ، تنها ٣٥ نفر حاضر بودند که به تدریج سایر نفرات به این جمع اضافه شدند. مهمترین غایب نماینده ورزشکاران بود. جواد محجوب نماینده المپیکی های جودو در مجمع حاضر نبود. علیرضا خجسته و  دنیا آقایی نماینده ورزشکاران حاضر بودند.

نامزدهای ریاست دقایقی به تشریح برنامه های خود پرداختند. در ادامه زارعیان و درخشنده به نفع درخشان از انتخابات کنار کشیدند.

با انصراف درخشنده و زارعیان ، غیبت قمی، حسن زاده، بلوطی، سیاحی و دولت شاهی، انتخابات میان رشید خدابخش، محمد درخشان، آرش میراسماعیلی ،رضا میرفلاح نصیری ابوالفضل حیدریان و مرتضی آزاد آغاز شد.

انتخابات فدراسیون جودو با به حد نصاب نرسیدن آرا به دور دو کشیده شد. در دور نخست محمد درخشان ١٨ رای، آرش میراسماعیلی ١٦ رای و رشید خدابخش ٥ رای کسب کردند.

در دوم هم محمد درخشان با ۲۱ رای به عنوان رئیس جدید انتخاب شد. میراسماعیلی در دور دوم ۱۸ رای کسب کرد.

کد خبر 3778096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha