۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۶

رئیس مرکز آمار اعلام کرد؛

مشارکت ۲۵۰ هزار خانوار در سرشماری/مشارکت اینترنتی اندک است

مشارکت ۲۵۰ هزار خانوار در سرشماری/مشارکت اینترنتی اندک است

رئیس مرکز آمار ایران از مشارکت ۲۵۰ هزار خانوار معادل یک میلیون و ۹۲۰ هزار نفر در سرشماری اینترنتی نفوس ومسکن خبر داد و گفت: مشارکت مردم در ثبت نام اینترنتی هنوز راضی کننده نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امیدعلی پارسا  از مشارکت ۲۵۰ هزار خانوار معادل یک میلیون و ۹۲۰ هزار نفر در سرشماری اینترنتی نفوس ومسکن خبر داد و اظهارداشت: این آمار مربوط به ابتدای شروع ثبت نام اینترنتی تا ساعت ۱۱ امروز است.

 وی افزود : مشارکت مردم در ثبت نام اینترتی هنوز راضی کننده نیست و تقاضا می‌کنیم شهروندان این کار را به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس مرکز آمار ایران زمان مورد نیاز این سرشماری را ۷ تا ۸ دقیقه اعلام کرد و گفت: سرشماری نفوس و مسکن به اطلاعات اقتصادی، حساب‌ها، یارانه وهدفمندی ارتباطی ندارد و همه اطلاعات به دست آمده در این پرونده محرمانه خواهد بود.

پارسا با بیان اینکه امروز رشد مشارکت مردم نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است، ادامه داد: مشارکت مردم براساس آمار رسیده در استان‌های سمنان، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر، خراسان جنوبی، کردستان و آذربایجان شرقی به هدف تعیین شده نزدیک است.

وی با اشاره به قرار گرفتن درصد مشارکت مردم تهران در میانه‌های جدول با وجود جمعیت زیاد و ضریب نفوذ اینترنت تصریح کرد :رشد مشارکت مردم در استان‌های قم، اصفهان و مازندران  امروز نسبت به روز گذشته روند بهتری به خود گرفته است.

این مقام مسئول افزود : مشارکت مردم در استان‌های کرمانشاه، همدان، گلستان، قزوین، لرستان، خوزستان، کرمان و البرز راضی کننده نیست.

پارسا گفت : سرشماری اینترنتی از ۳ مهر شروع شده است و تا ۲۴ مهر ادامه اداد ضمن اینکه از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان ماموران سرشماری به درب منازل مراجعه می‌کنند.

کد خبر 3782621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha