۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۰

استاندار لرستان:

کمیته بررسی خسارت و علت آتش‌سوزی پاساژ قائم تشکیل می‌شود

کمیته بررسی خسارت و علت آتش‌سوزی پاساژ قائم تشکیل می‌شود

خرم آباد - استاندار لرستان گفت: کمیته بررسی خسارت و علت آتش سوزی در پاساژ قائم خرم آباد تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر جمعه در جلسه شورای عالی مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه موضوع آتش سوزی در پاساژ قائم خرم آباد باید علت یابی شود، اظهار داشت: باتوجه به سابقه ای که در مورد آتش سوزی در پاساژ قائم بوده است اگر همان زمان علت یابی درستی می کردیم امروز مردم دچار آسیب نمی شدند.

وی با بیان اینکه کمیته ای برای برآورد خسارت و مشخص شدن علت آتش سوزی باید تشکیل شود، تصریح کرد: همچنین همه دستگاه ها هر کمکی که از دستشان برمی آید به آسیب دیدگان کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بعد از قطع برق نیز پاساژ روشنایی داشته و این به معنای استفاده از برق غیرمجاز است، گفت: کار خلاف قانون نتیجه اش همین آتش سوزی می شود.

بازوند با بیان اینکه ادارات آب، برق و گاز برای اصلاح انشعابات در این پاساژ اقدام کنند، تصریح کرد: باوجود  همه کمبودها سرعت عمل ماموران آتش نشانی خوب بوده است.

وی خطاب به شهردار با تاکید بر اینکه باید برای تجهیز آتش نشانی اعتبار بگذارید، افزود: همین حالا آمادگی اختصاص اعتبار از مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ یک میلیارد تومان برای این موضوع وجود دارد و شهرداری در این رابطه اقدام کند.

استاندار لرستان یادآور شد: باید به نحوی عمل شود که بار دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

کد خبر 3783100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha