۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفتگو با مهر:

همایش «شیرخوارگان حسینی» فردا در کرمانشاه برگزار می شود

همایش «شیرخوارگان حسینی» فردا در کرمانشاه برگزار می شود

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری «همایش شیرخوارگان حسینی» طی فردا جمعه ۱۶ مهر، مصادف با اولین جمعه ماه محرم خبر داد.

حجت الاسلام آیت عباسیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری «همایش شیرخوارگان حسینی» در کرمانشاه خبر داد و گفت: این همایش فردا جمعه ۱۶ مهر، مصادف با اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود.

وی افزود: این همایش همزمان با سراسر کشور و به یاد طفل شیرخواره کربلا حضرت علی اصغر(ع)  در محل ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

تدارک ۸۰۰۰ لباس برای کودکان، در همایش شیرخوارگان حسینی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: همایش شیرخوارگان حسینی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با همکاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) برگزار خواهد شد و ۷ تا ۸ هزار لباس برای کودکان نیز تدارک دیده شده است که در این مراسم بپوشند.

وی با بیان اینکه سالن امام (ره) از ابتدای صبح، پذیرای خانواده ها و کودکان کرمانشاهی خواهد بود خاطر نشان کرد: مراسم فوق راس ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، سخنران این مراسم را خودش اعلام و از مداحی «حاج وحید حاجیان»، «مجیدجیحون تبار» و «محمد جدا» در این مراسم خبر داد.

حجت الاسلام عباسیان افزود: این مراسم از شبکه های یک، دو، سه سیما و شبکه زاگرس پخش زنده خواهد شد.

تجمع ۲۰۰۰ نفری نوجوانان در مراسم «اهلا من العسل»

وی اشاره ای نیز به دیگر برنامه های اوقاف در ایام محرم داشت و گفت: برکزاری مراسم «اهلا من العسل» از جمله این برنامه ها است که با تجمع نوجوانان در محل امامزاده ابراهیم (ع) طاقبستان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: این مراسم به مناسبت شهادت حضرت قاسم (ع)   نوجوان شهید واقعه کربلا، راس ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۷ مهر ماه در محل این بقعه متبرکه با مداحی نوجوانان حاضر برگزار خواهد شد.

وی از حضور بیش از ۲ هزار نوجوان کرمانشاهی در این مراسم خبر داد.

کد خبر 3788955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha