۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت قم:

۱۹۸ رابط امنیتی هیئت‌های مذهبی در قم ساماندهی شدند

۱۹۸ رابط امنیتی هیئت‌های مذهبی در قم ساماندهی شدند

قم - رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم از ساماندهی ۱۹۸ رابط امنیتی انتظامی هیئت‌های مذهبی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد قنبری ظهر یکشنبه در همایش رابطان امنیتی انتظامی هیئت‌های مذهبی استان که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۷ نفر از رابطان امنیتی انتظامی هیئت‌های مذهبی برای برقراری نظم و انضباط با پلیس قم همکاری داشتند که این تعداد، امسال به ۱۹۸ نفر افزایش یافت.

وی تأکید کرد: به تمامی رابطان امنیتی انتظامی هیئت‌های مذهبی کاورهای یک شکل داده شده تا همه اعضای هیئت‌های مذهبی توصیه‌های آنها را مورد توجه قرار دهند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم با اشاره به اینکه برخی هیئت‌های مذهبی به هشدارهای انتظامی توجه نمی‌کنند، افزود: ما آمادگی داریم به صورت اختصاصی در این هیئت‌ها حضور پیدا کنیم و مسائل امنیتی را به صورت جزئی‌تر با آنها در میان بگذاریم. مطمئن هستیم هر کسی که بداند هشدارهای پلیس برای آسایش مردم بیان می‌شود با نیروهای پلیس همکاری می‌کنند.

قنبری در بخش دیگری از سخنان خود به ارتقای ضریب امنیت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: جای افتخار است که درخواست‌های متعدد از سوی برخی کشورها به جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود که نیروهای امنیتی کشور ما برای ارتقای امنیت با آنها همکاری کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهای جهان است که توانسته جلوی تهدیدهای جریان‌های تکفیری به ویژه داعشی‌ها را بگیرد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم گفت: با وجود اینکه کشورهای همسایه ایران درگیر مقابله با گروه‌های تکفیری هستند، اما جمهوری اسلامی ایران از امنیت پایدار برخوردار است و این دستاورد جای افتخار دارد.

قنبری، بومی‌سازی تاکتیک‌ها و تکنیک‌های امنیتی را یکی از دستاوردهای نهادهای امنیتی و انتظامی برشمرد و اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی در برقراری امنیت پایدار نقش برجسته دارند.

کد خبر 3791456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha