حیدرالعبادی:

خطر ترکیه پابرجاست/ در صورت حمله به عراق با آن مقابله می کنیم

خطر ترکیه پابرجاست/ در صورت حمله به عراق با آن مقابله می کنیم

نخست وزیر عراق تاکید کرد که ما در امور دیگر کشورها مداخله نمی کنیم اما در صورتی که به ما حمله شود، با آن مقابله خواهیم کرد و خطر مداخله ترکیه همچنان باقی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، نخست وزیر عراق در سخنانی به تشریح آخرین وضعیت عملیات آزادسازی موصل پرداخت.

بر اساس این گزارش، «حیدرالعبادی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در سخنانی تاکید کرد: تمامی محورهای عملیات آزادسازی موصل مهم است و دشمن تا حدود زیادی دچار فروپاشی شده است. ما در صدد هستیم تا موصل با کمترین هزینه ممکن آزاد گردد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تمامی یگان های نظامی در عملیات آزادسازی موصل شرکت می کنند. این در حالی است که برخی از سیاستمداران از ادعاهای داعش استفاده می کنند. ما در امور دیگر کشورها مداخله نمی کنیم اما در صورتی که به ما حمله شود، با آن مقابله خواهیم کرد.

نخست وزیر عنوان کرد: تاکنون هیج یک از نیروهای امنیتی ما به شهروندان اهانتی نکرده اند. ما بیش از دیگران نسبت به تلعفر توجه داریم و خطر مداخله ترکیه همچنان باقی است.

گفتنی است، همزمان با اعلام وزارت دفاع ترکیه مبنی بر افزایش نیروها در پایگاه بعشیقه در نزدیکی موصل، منابع خبری از اعزام تانک ها و ادوات زرهی ارتش ترکیه به مناطق مرزی این کشور با عراق خبر می دهند.

کد خبر 3812815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha