۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۰۱

اِن بی سی گزارش داد:

هجوم آمریکایی‌ها برای خرید آذوقه‌ از ترس شورش‌های پسا انتخابات

هجوم آمریکایی‌ها برای خرید آذوقه‌ از ترس شورش‌های پسا انتخابات

نگرانی برخی آمریکائیها از شورش‌ های احتمالی گسترده پسا انتخابات باعث هجوم آن ها برای خرید آذوقه‌ های ماندگار و ضروری شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی اِن بی سی نیوز در گزارش از هجوم مردم در آمریکا به مراکز خرید اجناس و آذوقه خبر داد.

بر اساس گزارش این شبکه، به دلیل ترس مردم آمریکا از وقوع بحران و هرج و مرج پس از اعلام نتیجه انتخابات کنونی ریاست جمهوری، برخی از مردم شروع به خرید آذوقه‌ های ماندگار و ضروری و نیز ذخیره کردن آن ها کرده اند.

این شبکه در ادامه می افزاید: خرید مواد غذائی با ماندگاری بالا معمولاً در جریان وقوع بلایای طبیعی و انتخابات شکل می گیرد، اما این حرکت مردم در آمریکا در مقایسه با انتخابات سال ۲۰۱۲ شدیدتر شده است.

«کیت بانسمر» (Keith Bansemer) یکی از مسئولین فروشگاه پاتریوت در این باره گفت: هر کارمندی را که می شد برای فروش گذاشته ایم. واقعاً سرمان خیلی شلوغ شده است.

«نلسون» صاحب یکی از دیگر فروشگاه های مواد غذائی در آمریکا نیز در این زمینه گفت: غذاهای کنسروی تا ۲۵ سال دوام دارند و بهتر از پول نقد در بانک هستند. اگر فکر می کنید که ارزش پول رو به کاهش است، می‌توانید دلار را به اجناسی تبدیل کنید که بعداً نیز قابل استفاده باشد، بتوان آن‌ را خورد و یا حتی داد و ستد کرد.

کد خبر 3819154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha