۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۴۷

تکواندو جایزه بزرگ باکو؛

هادی پور و حجی زواره جمعه به دیدار رقبای خود می روند

هادی پور و حجی زواره جمعه به دیدار رقبای خود می روند

مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابتهای جایزه تکواندو در باکو برگزار شد و طی آن ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابتهای جایزه بزرگ از صبح فردا به میزبانی آذربایجان در ورزشگاه «سرحدچی» شهر باکو آغاز می شود که بخش مردان ۶۴ تکواندوکار مرد از ۳۲ کشور در چهار وزن المپیکی به رقابت خواهند پرداخت.

فردا جمعه ۱۹ آذرماه  در روز نخست این مسابقات تکواندوکاران اوزان ٥٨- و ٨٠- کیلوگرم به میدان می روند . مسعود حجی زواره در وزن ٨٠- کیلوگرم دور نخست «کیم» از کره جنوبی را پیش رو دارد  و در صورت برتری با برنده دیدار «میلاد بیگی »  تکواندوکار ایرانی تیم ملی آذربایجان و «حیدر اشکارا» از استرالیا رقابت می کند.

ضمن اینکه آرمین هادی پور در وزن ٥٨- کیلوگرم در اولین دیدار «میلوس گالدوویچ» از صربستان را پیش رو دارد در صورت برتری باید با برنده مبارزه پیکار «تای هون کیم» از کره‌جنوبی و «رومن سامودورو» از آذربایجان پیکار کند.

شنبه ۲۰ آذرماه در روز دوم این پیکار تیم ملی کشورمان سه نماینده دارد.سجاد مردانی در وزن ٨٠+ کیلوگرم  دور نخست به مصاف «دانیل گومز» از اسپانیا می رود و در صورت پیروزی باید برنده مبارزه «یاسین ترابلسی» از تونس و «استفان لامبدین» از آمریکا پیکار کند.

تیم کشورمان در وزن ۶۸- کیلوگرن دو نماینده دارد. ابوالفضل یعقوبی در اولین دیدار باید با «برکی ایکول» از ترکیه پیکار می کند و در صورت پیروزی به می‌بایست با برنده رقابت‌های «الکسی دنیسنکو» از روسیه و «لوئیس کالون» از پورتوریکو پیکار کند. بهنام اسبقی دومین نماینده کشورمان ابتدا «کانستنتین مینین» از روسیه را پیش رو دارد و سپس با برنده دیدار «توماس افونس زنکو» از استرالیا و «سول گوتیرز» از مکزیک مبارزه کند.

مسابقات فینال گرندپری G۸ است و به دارندگان مدال طلا ۸۰ امتیاز، نقره ۴۸ امتیاز و برنز ۲۸.۸ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.

کد خبر 3844795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha